اخبار

ال جی قیمت V30 را کاهش می دهد

طبق گزارشی، ال جی به دنبال فشار گذاشتن روی سامسونگ برای بیشتر کردن رقابت بین V30 و نوت ۸ است. این فشار به گونه ای است که ال جی در حال کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت گوشی استثنایی خود است. با این اوصاف قیمت جدید گوشی به نزدیک ۸۳۰ دلار خواهد رسید. با توجه به این قیمت‌های جدید، می‌توان گفت که فبلت پرچمدار ال‌جی نسبت به فبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ به میزان قابل توجهی ارزان‌تر است. برای مقایسه باید اشاره کنیم که هم‌اکنون قیمت مدل پایه‌ی گلکسی نوت ۸ در کشور کره‌ی جنوبی از ۱.۰۹ میلیون وون (۹۶۳ دلار) شروع می‌شود
البته در کره انتظار می رود که با ورود ال جی V30 قیمت اولیه آن چیزی نزدیک به ۹۹۰ دلار باشد. فبلت مورد اشاره اولین گوشی هوشمند رده‌بالای ال‌جی محسوب می‌شود که به پنل اولد مجهز شده و شاید اگر ال‌جی از پنل ال‌سی‌دی در این محصول بهره می‌برد، قیمت نهایی آن کم‌تر تعیین می‌شد؛ زیرا معمولا پنل‌های ال‌سی‌دی قیمت پایین‌تری نسبت به پنل‌های اولد دارند. اگر ال‌جی گوشی مورد بحث را با قیمتی زیر یک میلیون وون به بازار عرضه کند، مسلما با این روش حاشیه‌ی سود این کمپانی به دلیل گسترش رقابت‌ در حوزه‌ی گوشی‌های رده‌بالا کاهش خواهد یافت. باید دید که آیا این استراتژی جدید می‌تواند به بهتر شدن وضعیت ال‌جی در حوزه‌ی موبایل‌های هوشمند کمک کند یا خیر. یکی از تلاش‌های اخیر ال‌جی برای حضور پررنگ در بازار گوشی‌های هوشمند رده‌بالا، تولید و عرضه‌ی پرچمدار ال‌جی جی ۶ بود که باید گفت این محصول نتوانست موفقیت قابل توجهی به‌دست آورد. استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ یکی از دلایل اصلی عملکرد ضعیف گوشی ال‌جی جی ۶ در بازار محسوب می‌شود.
برای هر شرکت برند یک سری دستگاه های فوق العاده هستند که می توانند حتی فروش سالیانه را تغییر دهند. برای ال جی نیز V30 حکم این چنینی را خواهد داشت. کمپانی ال‌جی تا به این لحظه هیچ تاریخی را برای عرضه‌ی عمومی گوشی هوشمند پرچمدار وی ۳۰ تایید نکرده است. البته انتظار می‌رود این محصول در ماه اکتبر به بازار عرضه شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا