اخبار

ال جی و اندروید ، برندگان بازار آمریکا در ۳ ماهه سوم ۲۰۱۵

بر اساس اطلاعات و آمارهای منتشر شده توسط موسسه comScore ، در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ سیستم عامل اندروید در پلتفرم های موبایل و کمپانی ال جی نیز در میان شرکت های تولید کننده اسمارت فون بهترین وضعیت را در بازار آمریکا داشته و برندگان این بازار پر اهمیت بوده اند.

در بین سازندگان موبایل، اپل با سهم بازار ۴۳.۶ درصدی همچنان بیشترین پایگاه کاربران را در آمریکا دارد. البته این آمار در مقایسه با بازه زمانی سه ماهه دوم کاهش ۰.۵ درصدی را نشان می دهد.

LG-has-the-strongest-Q3-in-the-U.S.-among-smartphone-manufacturers.jpg

لازم به ذکر است که آمار منتشر شده فوق فقط دو هفته از عرضه آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس را شامل می شود. سامسونگ نیز در این بازه زمانی با کاهش ۰.۵ درصدی در سهم بازار موبایل آمریکا مواجه بوده و پایگاه مشتریان این شرکت در سه ماهه سوم ۲۷.۶ درصد بوده است. در حالی که در سه ماهه دوم، سهم بازار سامسونگی ها ۲۸.۱ درصد رسیده بود. دیگر همتای کره ای سامسونگ یعنی ال جی با رشد ۱.۱ درصدی از سهم بازار آمریکا روبرو بوده که در آن سهم ال جی در سه ماهه سوم از ۸.۳ به ۹.۴ درصد افزایش یافته است. موتورولا و HTC نیز هر کدام ۰.۱ درصد کاهش سهم بازار را در ایالت متحده آمریکا تجربه کرده اند.

Android-takes-market-share-from-iOS-during-the-same-time-period.jpg

اما در بخش سیستم عامل های موبایلی، اندروید با ۵۲.۳ درصد بیشترین درصد کاربران را در این کشور شامل می شود. این آمار در مقایسه با سه ماهه دوم سال میلادی جاری، افزایش ۰.۷ درصدی را نشان می دهد. سیستم عامل iOS برخلاف اندروید با کاهش روبرو بوده و سهم آن از ۴۴.۱ درصد به ۴۳.۶ درصد تنزل یافته است.

علاوه بر سیستم عامل و اسمارت فون، comScore آمار محبوب ترین نرم افزار های در حال استفاده در آمریکا را نیز منتشر کرده که طبق آن فیس بوک در سه ماهه سوم سال جاری با ۷۶.۲ درصد بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است.

Apps-from-Facebook-and-Google-reach-the-most-smartphone-users-during-the-quarter.jpg

بعد از فیس بوک، یوتیوب با ۶۱ درصد، مسنجر فیس بوک با ۶۰.۹ درصد، گوگل پلی و گوگل سرچ نیز به ترتیب با ۵۲.۲ و ۵۱.۲ درصد در رتبه های بعدی این لیست جای گرفته اند. گوگل مپس، اینستاگرام و توییتر نیز دیگر اپلیکیشن های مهم این کشور به شمار می آیند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا