اخبار

ال جی Q7 با پردازنده Helio P10 و ۴ گیگابایت رم در Geekbench دیده شد

ال جی Q7 نام محصولی است که بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرار است به عنوان محصولی اقتصادی روانه بازار شود. اطلاعاتی از این محصول در وب‌سایت  Geekbenchمنتشر شده است که در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا به بررسی آن‌ها بپردازیم. پس همراه ما باشید.
چندی است که اخبار مختلفی در خصوص محصول جدید ال‌جی با نام ال جی Q7 به گوش می‌رسد که اکنون اطلاعات این محصول در یکی از سایت‌های محبوب بنچمارک دیده شده است. ال‌جی سال گذشته دو محصول را در سری Q معرفی کرد که Q6 و Q8 نام داشتند. بر اساس استراتژی ال‌جی در سال گذشته که محصول اقتصادی خود را با نام Q6 عرضه کرد و این در حالی بود که پرچم‌دار ال‌جی در آن زمان G6 بود، به نظر می‌رسد امسال نیز شاهد چنین استراتژی باشیم. در ۱ ژوئن امسال شاهد رونمایی از G7 ThinQ بودیم و احتمالا نام محصول اقتصادی مورد بحث نیز ال جی Q7 خواهد بود. البته اطلاعات Geekbench نیز تاییدی بر این ادعا است.

مطالب مرتبط:

بر خلاف سال گذشته که ال‌جی Q6 از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۴۳۵ استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد که نسخه جدید این دستگاه به پردازنده مدیاتک مجهز شده باشد. این پردازنده بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک هشت هسته‌ای و از نوع Helio P10 است که فرکانس هسته‌های آن نیز روی ۱.۵۱ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. میزان حافظه رم مورد انتظار برای این دستگاه نیز ۴ گیگابایت است. این مشخصات باعث شده‌اند که دستگاه فوق در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۶۳۰ و در حال چند هسته‌ای امتیاز ۲۳۲۲ را به دست آورد. علاوه بر این، آخرین نسخه منتشر شده از اندروید نیز روی این محصول نصب شده که اندروید ۸.۱ یا همان Oreo نامیده می‌شود.
در خصوص مشخصات ظاهری ال جی Q7 تاکنون اطلاعات تایید شده‌ای منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد که این دستگاه نیز نمایشگری طویل با یک زایده در بالای صفحه همانند ال‌جی G7 ThinQ داشته باشد. چندی پیش اخباری منبی بر دستگاهی با نام Q Note از اسناد مربوط به سامسونگ فاش شد که با این اوصاف احتمالا امسال Q7 نسخه‌ای نیز با قلم استایلوس تحت عنوان G7 Note خواهد داشت.
از آنجایی که ال‌جی کیو ۶، سال گذشته در ماه جولای معرفی و در ماه آگوست روانه بازار شد،‌ انتظار می‌رود که نسخه جدید این محصول با نام ال‌جی کیو ۷ نیز در زمان‌بندی مشابهی معرفی و روانه بازار شود. با این اوصاف احتمالا باید اواخر ماه ژوئن یا اوایل ماه جولای منتظر معرفی این محصول باشیم. به احتمال زیاد بازار‌های منتخب اواخر ماه جولای شاهد ورود به این محصول به بازار خواهند بود و بازار‌های جهانی نیز در ماه آگوست از این گوشی میزبانی خواهند کرد. در خصوص قیمت کیو ۷ نیز بهای حدودی ۳۰۰ دلار گزارش شده است. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند اقتصادی چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا