اخبار

امکان استفاده از تراز گوگل با جستجوی “bubble level” در گوشی‌هوشمند

حتما تمامی مهندسین می‌دانند که برای اندازه‌گیری و امتحان صاف بودن یک سطح، به تراز نیاز است. شاید همیشه یک تراز همراه شما نباشد و شما بخواهید میزان صاف بودن سطحی را بررسی کنید. در این صورت گوشی‌هوشمند نیز می‌تواند به کمک شما بیاید. اما اگر اپلیکیشن مخصوص آن را نصب نکرده باشید، چه خواهید کرد؟ اینجاست گوگل یک روش بسیار خوب و جالب را برای افرادی که تنبلی می‌کنند در نظر گرفته، روشی که تنها نیاز به اینترنت دارد.
کافیست برای استفاده از حباب‌سنج گوگل، عبارت “bubble level” و یا “spirit level” را به کمک گوشی‌هوشمند خود جستجو نمایید. در این حالت مشاهده خواهید نمود که حبابی زرد‌رنگ همانند آنچه در ابتدای پست مشاهده می‌کنید، نمایان و با تکان دادن گوشی‌تان، عدد و مقیاس آن تغییر پیدا خواهد کرد.
البته نباید فراموش کنید که سنسور مغناطیسی دستگاه شما باید برای نمایش درست سطح صافی، کالیبره و تنظیم شده باشد. در واقع منظورمان این است که هر برآمدگی در پشت دستگاه شما (همچون دکمه و دوربین) می‌تواند باعث بر هم خوردن نتیجه‌ی نمایش داده شده گردد.
هر چند شکی نیست که استفاده از گوشی‌هوشمند نمی‌تواند چندان دقیق باشد، اما اگر هیچ وسیله‌ای را در دست نداشته باشید، برای یک بررسی کوتاه و با استفاده از حباب‌سنج گوگل می‌توانید کارتان را راه بیندازید!

منبع: GSMArena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا