اخبار

امکان استفاده همزمان از دو حساب کاربری در پیام رسان فیس بوک

فیس بوک در آخرین بروزرسانی نسخه اندروید اپلیکیشن پیام رسان خود، امکان استفاده همزمان از دو حساب کاربری را فعال کرده است.این ویژگی کاربران را قادر می سازد بدون نیاز به خروج از یک اکانت، به صورت هم زمان با اکانت دیگری نیز لوگین کنند.
این روزها بیشتر نرم افزارهای اندروید و یا حتی آی او اس ، قابلیت استفاده همزمان از ۲ یا چند حساب کاربری همزمان را برای کاربران خود در نظر گرفته اند. پس از نرم افزار محبوب اینستاگرام که چندی پیش با استفاده از این ویژگی کاربران خود را افزایش داده است، اکنون  فیس بوک نیز از این رقابت دور نمانده و قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری را در پیام رسان خود بر روی سیستم عامل اندروید اعمال کرده است. با استفاده از این ویژگی، دیگر نیازی به خروج کاربر و یا “Log out” برای ورود مجدد به حساب کاربری دیگر نیست. تنها با رجوع به قسمت setting و اضافه کردن نام کاربری می توان هم زمان آیکون مربوط به حساب های کاربری مختلف را مشاهده کرده، با یک کلیک ساده وارد سیستم شد.
این شرکت حتی برای حفظ امنیت بیشتر کاربران نیز راهکاری اندیشیده است، کاربر با ورود اولیه به حساب کاربری خود می تواند درخواست رمز گذاری را اجرا کرده تا با هربار خروج رمز درخواستی فعال شود. همچنین در این روش  با هربار دریافت پیام نوتیفیکیشن حساب کاربری مجزا برای شما نمایش داده خواهد شد.
منبع: ibtimes

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا