اخبار

امکان اضافه شدن گزینه PC در سرویس Playstation Now

بر اساس شایعه ای که در اینترنت پخش شده است، سونی قرار است تا طبق بیانیه ای رسمی، اعلام کند که سرویس Playstation Now به زودی در رایانه های شخصی نیز قابل استفاده خواهد شد.
 
سرویس Playstation Now تا کنون برای کاربران PS3 خدمات فوق العاده ای را ارائه داده، اما بر اساس شایعات منتشر شده در سطح اینترنت، قرار است کمپانی سونی تا ۲۳ آگوست (۲ شهریور) اعلامیه ای را صادر کند که این سرویس بر روی کامپیوترهای شخصی نیز قابل استفاده می شود و این برنامه، از کشورهای بلژیک، هلند و ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد شد.
 
Playstation Now یک سرویس ثبت نامی است که به دارندگان کنسول های PS3 و PS4 اجازه می دهد تا بازی های قدیمی تر پلی استیشن را بر روی کنسول های خودشان اجرا نمایند.
 
برخلاف سرویس Backward Compatibility در ایکس باکس وان که هنوز در مراحل رشد خود به سر می برد، Playstation Now کاملا جا افتاده و کاربران آن، باید اندک هزینه ای را علاوه بر هزینه عضویت Playstation Network  خود پرداخت نمایند.
 
این شایعه از یک مجله فرانسوی به نام Gamekult آغاز شد، و به نظر می رسد اولین بازی که کاربران Playstation Now می توانند در این سرویس داشته باشند، بازی محبوب The Last of Us از استودیوی توانای ناتی داگ است.
 
این عمل را می توان به نوعی در پاسخ به پروژه  Xbox One Play Anywhere دانست. این برنامه به دارندگان ایکس باکس وان و کامپیوتر اجازه می دهد تا بازی هایشان را هر جایی که می توانند کامپیوترشان را ببرند، بازی کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا