اخبار

امکان ضبط ویدیو تا ۶۰ ثانیه در اینستاگرام فراهم شد


اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است، از سال ۲۰۱۳ قابلیت ارسال ویدیو‌های ۱۵ ثانیه‌ای را اضافه کرد. حالا این شرکت اقدام به ارائه یک بروزرسانی کرده و محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای ویدیوها را به ۶۰ ثانیه رسانده است.
دو ماه پس از اینکه اینستاگرام به تبلیغ‌دهندگان اجازه ثبت ویدیوهایی به طول ۶۰ ثانیه را داد، حالا این قابلیت برای تمامی کاربران معمولی هم در دسترس قرار گرفته است. ویدیوهای این شبکه اجتماعی قبلا فقط تا ۱۵ ثانیه محدود می‌شد و این محدودیت از زمان اضافه شدن امکان ارسال ویدیو در اینستاگرام به همین منوال بوده است. این شبکه اجتماعی قصد دارد تا نوار زمان پست‌ها را از تصاویر خشک و خالی به سمت ویدیوهای خلاقانه سوق دهد. در شش ماه گذشته کاربران شبکه اجتماعی یاد شده ۴۰ درصد از زمان حضورشان را صرف تماشای ویدیو کرده‌اند.
اینستاگرام همچنین شمارشگرهایی را برای نشان دادن تعداد مشاهده ویدیو اضافه کرده تا ناشران و تبلیغ کنندگان تشویق به ساخت ویدیوهای بیشتر شوند. این شرکت همچنین جمع آوری و دسته بندی ویدیوهای مرتبط با یک موضوع خاص و مهم را آغاز کرده و آن‌ها را با حالتی شبیه به اسنپ‌چت در بالای خوراک خبری کاربران قرار می‌دهد. بروزرسانی امروز اینستاگرام برای iOS همچنین ابزاری کاربردی را برای سازندگان ویدیو باز گردانده است. ویژگی یاد شده در واقع قابلیت ساخت کلیپ‌های ویدیویی از چند ویدیو جداگانه است.البته اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که می‌توان با آن‌ها همین عملیات را انجام داد و با تلفیق چند کلیپ یک ویدیو ساخت. اما حالا می‌توانید اینکار را هم در داخل خود اینستاگرام انجام دهید.
آپدیت مورد بحث هم برای iOS و هم برای اندروید منتشر شده است. لطفا نظرات خود را درباره این بروزرسانی اینستاگرام در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا