اخبار

امکان کلیک کردن بر روی لینک های تلگرام در واتس اپ مسدود شد !

محبوبیت روز به روز تلگرام ، ظاهرا رقبا را هم به شدت نگران کرده و به واکنش وا داشته است.به تازگی در اپلیکیشن واتس اپ امکان کلیک کردن بر روی لینک های تلگرام مسدود شده است.در واقع وقتی کاربران لینکی مربوط به آدرس http://telegram.com برای دوستان خود در واتس‌اپ ارسال کنند، آن لینک غیرقابل کلیک می‌شود و فقط به‌صورت متن ساده نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، کاربران حتی قادر نیستند این لینک‌ها را کپی یا فوروارد کنند !
whatsApp-telegram
در حال حاضر، واتس‌اپ، تنها مسنجریست که این روش را در پیش گرفته و این کار را انجام می‌دهد. به این موضوع نیز برای اولین‌بار در Reddit اشاره شد و کاربران اعلام کردند که حتی با عرضه بروزرسانی جدید برای این اپلیکیشن نیز نسخه‌ی آن تغییر نکرده و “۲.۱۲.۳۶۷” باقی مانده است.
از سوی دیگر، تلگرام این موضوع را تایید کرده اما هیچ واکنشی نشان نداده و به نظر می‌رسد که حتی نگران آن هم نیست. یکی از سخنگویان شرکت تلگرام اعلام کرده که مدیران FB پس از گذشت زمان و انتشار اطلاعات مختلف، از این موضوع پشیمان خواهند شد و خود را سرزنش خواهند کرد و مدیران تلگرام نیز امیدوارند گه این اتفاق در آینده‌ی نزدیک رخ دهد. فیسبوک و واتس‌اپ نیز هنوز هیچ واکنشی نسبت به بیانه نشان نداده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا