اخبار

انتشار آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای Galaxy A5 2016

کمپانی سامسونگ انتشار آپدیت امنیتی مربوط به ماه سپتامبر را برای موبایل Galaxy A5 2016 آغاز نمود. این آپدیت در حال حاضر در کشورهای مختلف قاره اروپا در اختیار کاربران قرار گرفته است و با نصب آن ورژن نرم افزار به XXS3BPI8 ارتقاء خواهد یافت. با توجه به روال معمول آپدیت های OTA، انتظار می رود که رسیدن آپدیت فوق به دیگر مناطق جهان چند روزی به طول انجامد، البته امکان چک کردن دستی برای امکان دریافت آپدیت از طریق مراجعه به منوی تنظیمات و بخش About Device نیز وجود دارد.
 
موبایل Galaxy A5 2016 در آخرین روزهای سال گذشته میلادی وارد بازار شد. کره ای ها با معرفی و عرضه موبایل های سری A توانسته اند در میانه بازار محصولاتی با کیفیت مناسب و طراحی قابل قبول را ارائه دهند و این سری به فاصله کمی پس از ورود به بازار تأثیر مثبتی بر فروش کره ای ها گذاشت.
 
با توجه به این مسئله نسل جدید موبایل های محبوب سری Galaxy A در سال ۲۰۱۶ هم در اختیار کاربران قرار گرفت و با توجه به اخبار متعددی که در هفته های اخیر در این رابطه منتشر شده است انتظار می رود که نسخه ۲۰۱۷ این محصولات هم در آینده نزدیک معرفی شود. احتمالاً در هفته های پایانی سال ۲۰۱۶ یا در آغاز سال ۲۰۱۷ شاهد آغاز عرضه این موبایل ها خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا