اخبار

انتشار آپدیت اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی ال جی جی ۴ در کره جنوبی

 

LG-G4-leather-back

 
پرچم دار سال ۲۰۱۵ کمپانی ال جی یعنی گوشی ال جی جی ۴ ( LG G4 ) در کشور زادگاه این محصول ،کره جنوبی، آپدیت به سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو را دریافت کرد.لازم به ذکر است که اندروید ۶ حدود یک ماه پیش برای این گوشی در کشور لهستان منتشر شده بود.
کشور لهستان جز بازارهای اصلی گوشی‌های هوشمند ال‌جی به حساب نمی‌آید و به نظر می‌رسید که این انتشار بیشتر جنبه‌ی آزمایشی داشته است. حال با عرضه‌ی اندروید مارشمالو در کره‌ی جنوبی این طور به نظر می‌آید که اندروید مارشمالو در جی ۴ و در کشور لهستان با مشکل خاصی رو‌به‌رو نبوده است.
در کره‌ی جنوبی گوشی‌هایی با شماره ساخت  LG-F500K, LG-F500Lو  LG-F500S هم‌اکنن در حال دریافت این بروزرسانی هستند. اندروید مارشمالو دارای قابلیت‌های بسیار فراوانی است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن بخش Doze برای جلوگیری از زود تمام شدن باتری، دسترسی متفاوت به برنامه‌ها و پشتیبانی رسمی از کارت حافظه‌ی جانبی نام برد.
تعدادی از برنامه‌های مخصوص گوشی‌های ال‌جی نظیر  Q+ و Bridge – نیز به Memo Capture + و AirDrive تغییر نام داده‌اند. هنوز مشخص نیست که ال‌جی قصد دارد در بروزرسانی بعدی خود چه مناطقی را تحت پوشش قرار دهد. به‌هر‌حال به نظر می‌رسد دیگر مناطق نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا