اخبار

انتشار آپدیت جدید برای Lumia 550 مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت انتشار آپدیت جدیدی را برای Lumia 550 که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل است آغاز نمود. این آپدیت دارای شماره ورژن ۰۱۰۷۸٫۰۰۰۴۲٫۱۶۳۵۲٫۵۰۰۱۲ بوده و در حال حاضر در اختیار نسخه های آنلاک موبایل لومیا ۵۵۰ قرار گرفته است.
 
متأسفانه لاگ تغییرات رسمی مربوط به این آپدیت هنوز منتشر نشده است اما بر اساس گزارش های رسیده از طرف کاربرانی که دیوایس خود را به روز رسانی نموده اند اصلاحاتی در بخش دوربین انجام شده و کیفیت کار WiFi نیز افزایش یافته است.
 
آنتن دهی، نحوه کارکرد بلوتوث و GPS نیز از دیگر مواردی هستند که در آپدیت جدید به روز رسانی شده و بهبود یافته اند. به صورت عمومی گفته شده است که ثبات سیستم افزایش یافته و باگ های متعددی نیز که پیش از این در بخش های مختلف مشاهده شده بود برطرف شده اند.
 
علی رغم اینکه برخی انتظار داشتند که در آپدیت جدید شاهد اضافه شدن امکان Double Tap to Wake در لومیا ۵۵۰ باشیم این اتفاق محقق نشد، گفتنیست که مایکروسافت در برخی دیگر دیوایس های ویندوز ۱۰ از قبیل لومیا ۶۵۰، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL این امکان را به کار گرفته است.
 
انتظار می رود که آپدیت جدید لومیا ۵۵۰ در روزهای آتی در نقاط مختلف جهان در اختیار کاربران قرار گیرد. موبایل لومیا ۵۵۰ مایکروسافت یک سال قبل در سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی شده و با هدف رده پایین بازار عرضه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا