اخبار

انتشار آپدیت ماهیانه امنیتی برای HTC One A9

 

one a9

 
کمپانی HTC پیش از این در مورد برخی از آپدیت هایی که وعده داده بود مثلاً در مورد آپدیت One M8 به اندروید ۵٫۰ سه ماه پس از انتشار این آپدیت برای موبایل های نکسوس خلف وعده کرده و آپدیت مربوطه را که قرار بود برای تمامی نسخه های خاص اپراتور ها و نسخه های آنلاک آماده انتشار کند به تدریج و با تأخیر منتشر کرده بود.
زمانی که این کمپانی موبایل One A9 را معرفی می نمود بار دیگر شاهد وعده انتشار آپدیت های اندروید البته فقط برای نسخه های آنلاک با فاصله ای ۱۵ روزه نسبت به دیوایس های سری نکسوس بودیم،
ادعایی که حتی سنگین تر از مورد قبل بود و حال به نظر می آید که این بار تایوانی ها نه تنها در مورد آپدیت های سیستم عامل اندروید بلکه در مورد آپدیت های امنیتی گوگل هم به وعده خود وفادارند.
این کمپانی با فاصله ۱۵ روزه پس از انتشار آپدیت امنیتی ماهیانه گوگل برای دیوایس های نکسوس این آپدیت را برای موبایل One A9 منتشر نمود تا کاربران محصول جدید HTC از پشتیبانی کمپانی سازنده کمال رضایت را داشته باشند.
البته گفته شده برای آپدیت های امنیتی این فاصله ۱۵ روز “کاری” خواهد بود نه ۱۵ روز، اما به هر ترتیب این سرعت انتشار آپدیت نسبت به عموم رقبا بیشتر است. هنوز در مورد روال آتی انتشار آپدیت ها برای موبایل های دیگر این کمپانی اطلاعی در دست نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا