اخبار

انتشار اطلاعاتی از لوازم جانبی اختصاصی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷

روز گذشته اطلاعاتی از لوازم جانبی اختصاصی سامسونگ برای پرچم دار آینده این شرکت یا همان گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) منتشر شد.در این اطلاعات آمده است که سامسونگ در کنار معرفی گلکسی اس ۷ از لوازم جانبی آن نظیر S View Cover و Glitter Cover به همراه Clear View Cover و Keyboard Cover رونمایی خواهد کرد.
Galaxy-S7-accessories
این موضوع درست چند روز بعد از رخداد مربوط به @evleaks رخ می‌دهد. در حقیقت در طی این خبر، آشکار شد که شرکت سامسونگ در حال کار کردن بر روی دو نسخه از گوشی گلکسی اس ۷ با نام‌های SM-G930A  و SM-G935A می‌‌باشد که یکی از آنها همان گوشی معمولی گلکسی اس ۷ بوده و دیگر گلکسی اس ۷ اج نام خواهد گرفت. لازم به ذکر است که دو گوشی مزبور در حال گذراندن تست‌های مربوطه از سوی اپراتور AT&T می‌باشند. از طرفی شایعه دیگری نیز به تازگی منتشر شده است که خبر از معرفی این دو گوشی احتمالی در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۱۶ می‌دهد.
با تمام این تفاسیر هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد تجهیز این گوشی(ها) به بدنه‌ای از جنس منیزیوم، درگاه USB Type-C، تکنولوژی لمس سه بعدی و همچنین برخورداری آن از تراشه‌های قدرتمند اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ و یا اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا