اخبار

انتشار اطلاعاتی از گوشی پرچمدار ذنفون ۷ ایسوس

شرکت ایسوس بزودی گوشی هوشمند ذنفون ۷ را در چند مدل مختلف معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد و باید آن را مدلی برجسته دانست. در ماه گذشته Geekbench آشکار کرد نسل بعدی پرچمدار ایسوس به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز بوده و حال به تازگی گواهی جدیدی برای این مدل صادر شد.

گفته شده ذنفون جدید از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار بوده که پیشتر در سری ذنفون ۶ هم به کار گرفته شد. اما این بار فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی در کار خواهد بود و با یک مدل برجسته رو به رو هستیم.

براساس گزارش این دیوایس دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بوده و از اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه بهره می‌برد. Zenfone 7 از شبکه ۵جی پشتیبانی کرده و شامل وای فای ۶ هم می‌شود. منابع مختلف در حال حاضر تعدادی دیگر از جزئیات را فاش کرده‌اند و انتظار می‌رود این دستگاه جدیدترین چیپست اسنپدراگون و ۱۶ گیگابایت حافظه رم را خواهد داشت تا همه چیز بسیار سریع حفظ شود. جالب اینجاست که گفته می‌شود طراحی متمایز دوربین تاشو Zenfone 6 را دارد و بنابراین ماژول اصلی دوربین عقب نیز می‌تواند به عنوان دوربین سلفی به کار گرفته شود.

Zenfone 6 پرچمدار چندان موفقی برای ایسوس نبود و انتظار داریم سال جاری این برند تایوانی موفق باشد. گفته می‌شود این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد بوده و از مشخصات کلیدی برجسته بهره می‌برد. شایان ذکر است که کمپانی تایوانی در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را عرضه دارد.

Zenfone 7 Pro دیگر نسخه خانواده ذنفون ۷ است و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا