اخبار

انتشار اطلاعاتی جدید درباره iOS ۱۱

iOS ۱۱

کمپانی اپل به تازگی در طی آگهی تبلیغاتی ارائه شده از بهبود iOS ۱۱ برای آیپدها خبرداد. در این ویدیوی تبلیغاتی چند ویژگی بهبود یافته معرفی شده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین ویژگی مربوط به مدیریت فایل در iOS ۱۱ است. در این زمینه اپل توجه ویژه را به نرم‌افزار dock در آیپد داشته است که می توان با استفاده از آن به باز کردن فایل‌ها و انتقال آن‌ها پرداخت. ویژگی‌های ارائه شده در این نسخه از نرم‌افزار dock برای ارائه تجربه‌ای مشابه با کاربری مک‌بوک‌ها برای آیپد است.

تبلیغ دوم مربوط به نرم‌افزار Files است که کاربران با استفاده از آن می توانند به جستجو، مرور، طبقه‌بندی و مدیریت فایل‌های خود بپردازند. این نرم‌افزار به عنوان مرکزی برای دسترسی و مدیریت فایل‌ها در iOS در نظر گرفته شده است.

قابلیت بعدی مربوط به یکپارچگی قلم اپل است. کاربران این قلم در iOS ۱۱ می توانند با استفاده از سخت‌افزار آیپد پرو تنها با ضربه زدن بر روی صفحه‌نمایش در حالت قفل شده به نت‌های خود دسترسی پیدا کنند.

تجربه گرفتن اسکرین شات نیز برای کاربران iOS ۱۱ بهبود یافته است. آن‌ها می توانند با استفاده از سیستم مدیریت اسکرین شات‌های جدید ارائه شده در iOS 11 تصاویر اسکرین شات را تنها در چند مرحله بسیار ساده باز کرده، انتخاب کنند و به اشتراک بگذارند.

همچنین اپل به فرایند اکسن، امضا و ارسال مدارک نیز پرداخته است. ابزار اسکنر جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی این کمپانی که در نرم‌افزار Notes ارائه شده است روشی ساده برای اسکن کردن مدارک کاربران ارائه کرده است.

سرانجام اپل از قابلیت‌های چندوظیفه‌ای بهبود یافته در iOS 11 نیز رونمایی کرده است. کاربران در این نسخه از سیستم عامل اپل می توانند به‌راحتی نرم‌افزارهای متفاوتی را بر روی صفحه‌نمایش دستگاه خود داشته باشند و به جابه‌جایی فایل‌ها و تصاویر مورد نیاز بین این نرم‌افزارها بپردازند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا