اخبار

انتشار اطلاعات جدید از گوشی K7 5G اوپو

شرکت اوپو بزودی گوشی هوشمند میان رده ۵جی جدید خود را به نام K7 5G معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که دارای دوربین عقب چندگانه و صفحه نمایش حفره دار است. به تازگی اطلاعاتی مربوط به این گوشی اوپو فاش شده است.

در واقع اوپو قصد دارد سری گوشی‌های ۵جی خود را کامل کند و در این بین K7 5G هم یکی از آنهاست. براساس گزارشی که در Weibo منتشر شده، اوپو پس از عرضه سری A، X و رینو، قصد دارد سری K را با مشخصاتی قابل توجه و میان رده عرضه کند.

اوپو به دنبال عرضه یک مدل میان رده ۵جی

گوشی جدید جانشین Oppo K5 بوده و به نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED Full HD+ مجهز است. در قسمت عقب آن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داشته و باتری ۴۰۲۵ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 برای آن در نظر گرفته شد.

به نظر رسیده دوربین جدید کیفیت بهتری نسبت به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Oppo K5 دارد. Oppo K7 5G به دوربین عقب چهارگانه مجهز بوده و دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ کیوست. ناگفته نماند که حسگر اثرانگشت مشخص نیست در کجا قرار دارد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه در سر دارد.

کی ۷ احتمالا دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G بوده قدرت عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اطلاعات تکمیلی باقی ماند.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا