اخبار

انتشار تصاویر دیگری از گوشی لومیا ۸۵۰ مایکروسافت

این تقریبا جدیدترین خبری‌ست که در مورد این گوشی میان‌رده‌ی مبتنی بر ویندوز فون منتشر شده است. گویا قرار است مایکروسافت گوشی لومیا ۸۵۰ ( Lumia 850 ) را در سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه کند. از شایعاتی که در مورد این گوشی وجود دارد می‌توان به عرضه‌ی گوشی با بدنه‌ی پلاستیکی اشاره کرد که البته گفته شده احتمالا از پوشش فلزی در بعضی نقاط گوشی استفاده شود. با این حال، اصولا گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده با بدنه‌ی پلاستیکی عرضه می‌شوند تا قیمت کمتری داشته باشند.
از تغییراتی که در گوشی اعمال شده می‌توان به پورت microUSB 2.0 اشاره کرد که در بالای گوشی به کار رفته و در پایین گوشی نیز جک صدای ۳.۵ میلی‌متری قرار داده شده است. از نظر سخت افزاری باید بگویم که احتمالا در این گوشی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ که یکی از چیپست‌های میان‌رده‌ی کوالکام است استفاده خواهد شد. همچنین یک صفحه‌ی ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی نیز در لومیا ۸۵۰ به کار رفته تا یک فبلت زیبا و مقرون به صرفه‌ی مبتنی بر ویندوز ۱۰ به طرفداران معرفی گردد.
 

تصاویر جدیدی از رندر لومیا ۸۵۰ منتشر شد ۱تصاویر جدیدی از رندر لومیا ۸۵۰ منتشر شد ۲تصاویر جدیدی از رندر لومیا ۸۵۰ منتشر شد ۳

منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا