اخبار

انتشار تصاویر رندر شده آیفون XI

در گذشته شاهد انتشار رندرهای آیفون XI به عنوان جایگزین آیفون XS بودیم که برآمدگی دوربین ها کاملا به چشم می زد. رندرهای جدید نیز در ادامه هرآنچه که در گذشته دیده بودیم می باشد. بر اساس رندرهای جدید، آیفون XI به برآمدگی دوربین بسیار بزرگی مجهز می شود که مسلما برای طرفداران این برند ناامیدکننده است. باید دید که در نهایت اپل در این باره چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

در قسمت بالا و چپ پنل پشتی دوربین سه گانه دستگاه درکنار یک فلش LED تعبیه شده که فاصلح قابل توجه با بدنه دارد. همچنین به نظر می رسد برای پنل پشتی این دستگاه از پنل شیشه ای یک تکه استفاده شده باشد. بنابر آخرین گزارش ها، اینگونه به نظر می رسد که ابعاد آیفون XI برابر با ۷.۸ × ۷۱.۴ × ۱۴۳.۹ میلی متر باشذ که در این صورت در مقایسه با ابعاد ۷.۷ × ۷۰.۹ × ۱۴۳.۶ میلی متری آیفون XS بیشتر خواهد بود. همچنین نحوه طراحی دکمه سکوت نیز در این دستگاه تغییر کرده است.

برای بخش جلویی دستگاه، اپل یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی از نوع امولد AMOLED را درنظر گرفته که نسبت به آیفون X و آیفون XS تفاوتی ندارد. رندرهای جدیدی که منتشر شده اند، خبر از کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل های قبلی می دهد که می تواند نکته مثبتی باشد. به نظر می رسد که در خانواده آیفون ۱۱ به جای پورت لایتنینگ، از پورت USB C استفاده شود که در گذشته بر روی آیپدها نیز دیده بودیم.

پیش بینی می شود که در سپتامبر ۲۰۹ از گوشی های جدید اپل رونمایی شود که قاعدتا با نزدیک شدن به این تاریخ شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری در این باره خواهیم بود. همچنین بد نیست بدانید که اپل اخیرا با کنار گذاشتن اختلافات حقوقی با کوالکام، مشکل تامین مودم های ۵G را حل کرده و دیگر نگرانی از بابت تجهیز کردن آیفون های جدید به تکنولوژی نسل پنجم ارتباطات نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا