اخبار

عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸

اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار طولانی کاربران، نسخه آن لاک شده از تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۸ بالاخره به‌روزرسانی اندروید اوریو ۸ را در ایالات متحده دریافت کرد. اگرچه این اولین نسخه از سری تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی ۸ است که به‌روزرسانی یاد شده را بعد از نسخه‌های قفل‌شده بر روی اپراتورهای ویژه‌ای دریافت می‌کند اما به نظر می‌رسد که از این نظر ایالات متحده به‌عنوان یک استثنا در نظر گرفته می‌شود و در سایر کشورها به‌روزرسانی یاد شده برای دستگاه‌های قفل‌شده بر روی اپراتورها دیرتر از دستگاه‌های آن لاک شده دریافت می‌شوند.
بعدازاین که اپراتورهای اصلی ایالات متحده از قبیل AT&T، Sprint، Verizon و T-Mobile در حدود هفته گذشته به‌روزرسانی اندروید ۸ اوریو را برای تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ عرضه داشتند اما آن‌هایی که نسخه آن لاک شده را خریداری کرده بودند از این قافله عقب ماندند. با این حال به نظر می‌رسد که اکنون پس از گذشت یک هفته از عرضه به‌روزرسانی یاد شده برای نسخه‌های لاک شده گلکسی نوت ۸ می‌توان شاهد بود که کاربران دستگاه‌های گلکسی نوت ۸ آن لاک شده نیز می‌توانند به‌روزرسانی یاد شده را برای دستگاه خود در اختیار داشته باشند.


مطالب مرتبط:


همچنین به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی یاد شده با حجم عظیم ۱٫۱ گیگابایت عرضه شده باشد و به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس را نیز در خود جای‌داده باشد. با این حال تغییرات ویژه‌ای که همراه با این به‌روزرسانی برای مدل‌های قفل‌شده بر روی اپراتورهای ویژه عرضه شده بود، در این نسخه دیده نخواهد شد.
البته باید به یاد داشت که ازآنجایی‌که عرضه این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای اتفاق می‌افتد، ممکن است حتی عرضه به‌روزرسانی یاد شده برای تمامی تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی نوت ۸ موجود در بازار ایالات متحده نیز به طول بینجامد؛ بنابراین کاربران این دستگاه احتمال دارد تا مجبور شوند تا برای دریافت به‌روزرسانی یاد شده اندکی بیشتر از حد معمول صبر کنند ولی مطمئن این به‌روزرسانی را بر روی دستگاه هوشمند خود دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا