اخبار

اندروید اوریو به صورت بتا برای نوکیا ۳ عرضه شد

اندروید اوریو به صورت بتا برای نوکیا ۳ عرضه شد

کمپانی اچ دی ام گلوبال به عنوان شرکت صاحب نام تجاری نوکیا از زمان تولد دوباره این برند در سال گذشته میلادی اظهار داشت که تمامی تلفن های همراه هوشمند عرضه شده این شرکت ( از نوکیا ۸ پرچم دار گرفته تا نوکیا ۲ مقرون به صرفه) به روز رسانی های اندروید را دریافت خواهند کرد . البته تا به امروز برخی از این تلفن های همراه هوشمند همچنین به اندروید ۸ اوریو به روز رسانی شده اند که در راس آنها پرچم دارهای این کمپانی قرار گرفته اند. اما اچ ام دی گلوبال به تازگی ار عرضه نسخه بتای اندروید ۸ اوریو برای دارندگان تلفن های همراه هوشمند نوکیا ۳ خبر داده است.
اگر شما نیز یکی از کاربران تلفن همراه هوشمند نوکیا ۳ هستید هم اکنون می توانید از اندروید ۸ اوریو بر روی دستگاه خود لذت ببرید. نسخه بتای عمومی این به روز رسانی هم اکنون عرضه شده است و یوگو سرویکاس به عنوان مدیر ارشد محصولات این کمپانی نیز در طی پیامی توئیتری نه تنها عرضه نسخه بتای این به روز رسانی را اعلاک کرده است بلکه عموم را به استفاده از آن نیز دعوت داشته است.
تمامی کاربران این تلفن همراه هوشمند هم اکنون می توانند با ورود به وب سایت رسمی نوکیا به دانلود به روز رسانی یاد شده بپردازند. لازم به ذکر است که حالت تصویر در نصویر، بوت سریع تر، بهینه سازی باتری اندروید اوریو، ایموجی های جدید و بازطراحی شده و… از قابلیت های اندروید اوریو هستند که البته ممکن است برخی ازآنها بر روی نوکیا ۳ قرار نگرفته باشند. با این وجود تا زمان به روز رسانی قطعی این دستگاه نمی توانیم به صورت قطعی درباره ویژگی های جدیدی که با به روز رسانی اندروید ۸ به نوکیا ۳ آمده است صحبت کنیم.
نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که بسیاری از به روز رسانی های عرضه شده برای تلفن های همراه هوشمند در حالت بتا به هیچ عنوان پایدار نیستند و حتما نقص هایی در آنها وجود خواهد داشت. به همین دلیل اگر از آن دسته از افرادی هستید که حاضر به فدای پایداری و ثبات فعلی سستم عامل فعلی دستگاه خود به ازای دریافت ویژگی های جدید نیستید بهتر است تا زمان عرضه نسخه نهایی این به روز رسانی صبر کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا