اخبار

اندروید O ، اندروید ۸ خواهد بود

با این که هنوز نام دقیق اندروید O مشخص نشده اما از این پس می دانیم که نسخه بعدی این اندروید به نام O شامل چه عددی خواهد بود. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اندروید O به‌عنوان هشتمین نسخه از اندروید منتشر خواهد شد.
پس از انتشار سومین نسخه پیش  نمایش از این اندروید حال می توان با رفتن به قسمت تنظیمات مشاهده کرد که لیست اطلاعات گوشی نسخه اندروید را ۸٫۰ نمایش می دهد. پیش از این گمانه‌هایی مطرح شده بود که احتمال انتشار این اندروید را تحت نسخه‌ی اندروید ۷.۲ مطرح می‌کرد.
با توجه به تغییرات صورت گرفته در این اندروید و بهینه‌سازی‌هایی که گوگل در نسخه‌ی جدید سیستم‌عاملش انجام داده است، نام‌گذاری اندروید O به‌عنوان نسخه‌ای جدید از اندروید چندان دور از انتظار نبود. از ویژگی‌های مهم و کاربردی اندروید O می‌توان به قابلیت تصویر در تصویر اشاره کرد که مالتی تسکینگ را بسیار ساده‌تر از پیش کرده است. همچنین باید به تسهیل فرایند Copy/Paste اشاره کرد که برای راحت‌تر شدن این امر توسعه یافته است.
گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگانش از این اندروید رونمایی کرد. باید ببینیم که شیرینی و یا دسر بعدی که قرار است با حرف O برای این اندروید نامگذاری شود چیست.
به نظر شما نام دقیق اندروید بعدی چیست؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا