اخبار

انعکاس ضرردهی دپارتمان موبایل شرکت ال جی در گزارش اخیر مالی

شرکت ال جی گزارش سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد و مشخص شد که دپارتمان موبایل این شرکت قدرتمند کره ای، ضررر ده بوده است. شرکت ال جی گزارش سه ماهه اول میلادی را رسانه ای کرد. دپارتمان موبایل این شرکت در سه ماهه اول سال جاری میلادی، توانست رقم ۳۴/۱ میلیارد دلار را بدست بیاورد که چندان قابل توجه نیست.

با مقایسه متوجه می شویم که درآمد سه ماهه ژانویه تا مارس در مقایسه با سال گذشته در حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است. اگر این مقایسه را ادامه دهیم متوجه می شویم که در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸، درآمد دپارتمان موبایل این شرکت، در حدود ۱۱ درصد کاهش داشته است.

شرکت ال جی طی بیانیه ای اعلام کرد که دپارتمان موبایل این شرکت در سه ماهه اول سال جاری ضررده بوده و نتوانسته که درآمد قابل توجهی را کسب کند. ضرر مالی این شرکت، ۱۸۱ میلیون دلار است. البته این مقدار ضرر در دپارتمان موبایل ال جی کاملا منطقی به نظر می رسد که ناشی از مشکلات مربوط به گوشی های موبایل است.سوختن برد یکی از مهم ترین مشکلات سخت افزاری شرکت ال جی است.

پیش بینی شده که گوشی ال جی V50 ThinQ 5G  بتواند با گوشی S10 5G رقابت کند، ولی در هر حال محصولات شرکت سامسونگ برتر بوده و طرفداران بیشماری دارد. تولید گوشی در کشور ویتنام، پروژه جدیدی است که شرکت ال جی در پی کسب درآمد قصد محقق ساختن آن را دارد. همه این کارها و اقدامات بخاطر دست یابی به سود کلان پیش بینی شده در سه ماهه دوم میلادی به انجام می رسد.

سود ۸۰۱۲۵ دلار از ۱۳۲۷ میلیارد دلار درآمد در این بازه زمانی مشخص شده است. این مقدار درآمد برای کاور کردن ضرر بخش موبایل می تواند تا حدی از وارد شدن ضررهای بیشتر به این بخش جلوگیری کند، طوری که بتوان این بخش را دوباره در مسیر سوددهی قرار داد و به سوددهی رساند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا