اخبار

انفجار گلکسی اس ۷ اج در حال شارژ؛ دردسر داغ دیگری برای سامسونگ!

در حالی که هنوز آتش قضایای مربوط به انفجار گلکسی نوت ۷ و فراخوان سامسونگ برای تعویض آن فروکش نکرده است، حالا اتفاق دیگری رخ داده که احتمالا کمپانی کره‌ای را در شرایط سختی قرار خواهد داد و این اتفاق هم چیزی نیست به جز آتش گرفتن و انفجار گلکسی اس ۷ اج سامسونگ که در حال شارژ بوده است!
سامسونگ در تمام کشورهای جهان به غیر از کشور چین که از یک باتری جداگانه استفاده کرده بوده است، فراخوانی را منتشر کرده که کاربران می‌توانند به طور رایگان گلکسی نوت ۷ خود را با یک دیوایس جدید و یا یک گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج تعویض کنند. اما حالا اتفاقی افتاده است که شاید خیلی از کاربران علاقه‌ای نداشته باشند که نوت ۷ خود را گلکسی اس ۷ اج تعویض کنند!

 

انفجار گلکسی اس ۷ اج در حال شارژ؛ دردسر داغ دیگری برای سامسونگ!

 

یک کاربر به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که بر مبنای این گزارش، گوشی اس ۷ اج او در حالی که به شارژر متصل بوده است، دچار آتش سوزی و انفجار شده است. انفجار گلکسی اس ۷ اج در حالی صورت گرفته است که به گفته‌ی این مرد، او از شارژر و تجیهزات کاملا اورجینال استفاده می‌کرده و نمی‌توانیم حادثه را به گردن تجیهزات متفرقه و غیر اصل بیاندازیم.
آیا این حادثه با مشکلات پیش آمده برای باتری گلکسی نوت ۷ رابطه دارد؟ مسلما خیر. زیرا گلکسی اس ۷ اج مدت ۶ ماه است که در بازار و در دستان کاربران حضور دارد و تا به حال چنین گزارش‌هایی برای آن منتشر نشده بود. این در حالی است که ۳۷ گزارش انفجار گلکسی نوت ۷ تنها در ۱۸ روز حضور این محصول در بازار انجام گرفته است و این یعنی بیش از دو گزارش انفجار در هر روز!
 

انفجار گلکسی اس ۷ اج عمدی بوده است؟

انفجار گلکسی اس ۷ اج در حال شارژ؛ دردسر داغ دیگری برای سامسونگ!
 
البته مسئولان سامسونگ با این کاربر در تماس بوده‌اند و به او پیشنهاد تعویض دیوایس و یا بازپس گیری هزینه‌ی پرداختی را ارائه کرده‌اند. حالا باید دید که آیا انتشار این اخبار و انفجار گلکسی اس ۷ اج در آستانه‌ی معرفی آیفون ۷ پلاس اپل می‌توانند ورق را به سمت اپل برگردانند و فروش رویایی گلکسی نوت ۷ در آغاز عرضه را به کام سامسونگ تلخ کنند و یا خیر؛ اتفاقی که شبهاتی را درباره‌ی عمدی بودن این اتفاقات هم پیش می‌آورد و خیلی‌ها آن را به رقابت‌های دو کمپانی کره‌ای و آمرکیایی ربط می‌دهند.
نکته‌ی جالب اینجاست که قلم‌های استایلوس گلکسی نوت ۷ نیز مشکل قرارگیری و گیر کردن در جایگاه مخصوص خود را دارند و کاربران زیادی گزارش داده اند که با فشردن آنها، قلم از جای خود بیرون نمی‌آید. حالا سامسونگ در این طرح تعویض گلکسی نوت ۷ فرصت این را هم خواهد داشت که این مشکل را برطرف کند تا مشکل قلم هم به مشکل انفجار و هنگ کردن‌های ناگهانی این نسل عجیب از فبلت‌های برند کره‌ای اضافه نشود!
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا