اخبار

اولین اسمارت فون جهان با باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

وقتی صحبت از یک گوشی هوشمند با ظرفیت بالای باتری می شود ، به یاد گوشی هایی با ظرفیت باتری بالای ۵ یا ۶ هزار میلی آمپر ساعت می افتیم.اما بهتر است این اعدا را فراموش کنید چرا که کمپانی گمنام چنین Oukitel ، به تازگی یک گوشی جدید معرفی کرده تعریف جدیدی از ظرفیت باتری گوشی های هوشمند را ارائه کرده کرده است.این گوشی که Oukitel K10000 نام دارد ، به یک باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده که اغولین گوشی جهان با چنین میزان باتری می باشد.جالب است بدانید که گوشی Oukitel K10000 توانایی شارژ همزمان سه تلفن همراه iPhone 6s Plus را دارد و پس از آن نیز باتری این محصول ۱۰ درصد شارژ خواهد داشت .همیچنین باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون در مدت ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه کاملاً شارژ خواهد شد.
 
این تلفن همراه به جز باتری منحصر به فرد، یک محصول پایین رده به شمار می رود و شاخص ترین ویژگی های آن نیز استفاده از بدنه فلزی در کنار طراحی ظاهری متمایز می باشد.
 
Oukitel K10000 از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی IPS با وضوح ۷۲۰p بهره می برد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی که به فلش LED مجهز شده و دوربین جلوی ۲ مگاپیسکلی تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند.
 
قلب تپنده این دستگاه را چیپست MT6735 مدیاتک با پردازنده های چهار هسته ای ۱.۰ گیگاهرتزی Cortex-A53 تشکیل داده و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری این محصول را پدید آورده است.
 
این تلفن همراه از دو سیم کارت به صورت همزمان و شبکه های مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی می کند و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵.۱ بهره خواهد برد. عبارتند از ۱۴۳ در ۷۹ میلی متر و وزن آن نیز ۱۸۴ گرم خواهد بود. ضمن آن که به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵.۱ بهره خواهد برد.
 
ابعاد فیزیکی این دستگاه ۱۴۳ در ۷۹ میلی متر بوده و با اینکه باتری غول پیکر ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی را در دل خود دارد ، ضخامت قابل قبول ۹ میلی متر و وزنی برابر با ۱۸۴ گرم دارد.
 
در نهایت باید گفت که گوشی Oukitel K10000 با قیمت ۲۳۹.۹۹ دلار از روز ۲ ژانویه روانه بازار خواهد شد.با این حال چنانچه به استفاده از آن علاقه دارید ، خرده فروشی Gearbest پیش فروش آن را از هم اکنون آغاز و با یک کد تخفیف که قیمت آن را به ۱۹۹.۹۹ دلار کاهش داده ، آغاز نموده است.
 

Oukitel-K10000-preview-2Oukitel-K10000-preview-3Oukitel-K10000-preview-4

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا