اخبار

اولین تصویر بازی Battlefield 5 لو رفت

پخش زنده معرفی پنجمین نسخه سری بازی Battlefield تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود و طی آن اطلاعاتی در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. با این وجود طرفداران مشتاق و تشنه لب بازی Battlefield 5 نتوانستند صبر کنند و همین عامل سبب شد که دستان پشت پرده وارد عمل شوند و خود نیاز هواداران را برطرف کنند. با اولین تصویر بازی Battlefield 5 در ادامه مطلب با گیم‌شات همراه باشید.
بنا بر گزارش‌های منتشر شده، فروشگاه اکس‌باکس در اقدامی انقلابی دست به انتشار جزئیات و تصویری جدید از بازی Battlefield 5 کرده که مهر تاییدی بر زمان روایت این عنوان است. بدون تردید کمپانی الکترونیک آرتز می‌تواند انگشت تقصیر را به سوی فروشگاه اکس‌باکس نشانه برود؛ چرا که منبع معتبر «رددیت» تصویری از بازی Battlefield 5 که در بخش داشبورد اکس‌باکس موجود بود، منتشر نموده است.
تصویر بازی Battlefield 5
همانطور که به خاطر دارید در اخبار قبلی با استناد بر اورکت پوشیده شده توسط یکی از شخصیت‌های بازی که کارایی آن به جنگ جهانی اول باز می‌گردد، تصور همگان به آن زمان کشیده شده بود؛ حال دلیل محکم‌تری نیز از تصویر لو رفته می‌توان استخراج کرد. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، بدون شک متوجه سلاح‌هایی همچون بالن زپلین، تپانچه Mauser C96، ماسک گاز و  trench club در دست شخصیت بازی می‌شوید که همه در جنگ جهانی اول کارایی داشتند.
تصویر بازی Battlefield 5
 
با تمامی این تفاسیر اما باز هم نباید با اطمینان خاطر روایت بازی Battlefield 5 را در جنگ جهانی اول بدانیم و باید تا زمان برگزاری پخش زنده شکیبا باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا