اخبار

اولین تصویر گوشی بلک بری هامبورگ منتشر شد

بر اساس مجوز جدید وای – فای گوشی بلک بری هامبورگ می‌تواند تغییر برندی از گوشی TCL Alcatel Idol 4 باشد. چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی BlackBerry ممکن است در همکاری با TCL، یک گوشی هوشمند از خط تولیدی گوشی‌های آلکاتل را با نام بلک بری جایگزین کند. شایعات حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند Alcatel Idol 4 است که با تغییر برند تجاری به‌عنوان گوشی بلک بری هامبورگ معرفی خواهد شد.
کمپانی بلک بری سال گذشته اولین گوشی اندرویدی خود را با نام BlackBerry Priv به بازار عرضه کرد؛ اما به دلیل قیمت بالای آن، این دستگاه نتوانست موفقیت چندانی در بازار به دست آورد. مدیر‌عامل این کمپانی چندی پیش در یک نشست خبری عنوان کرد که دو گوشی هوشمند اندرویدی جدید را برای امسال عرضه خواهد کرد. دو گوشی میان رده که بنا بر گزارش‌های منتشر شده عناوین BlackBerry Hamburg و BlackBerry Rome را یدک خواهند کشید و به نظر می‌رسد که توسط کمپانی TCL ساخته شده‌اند.
اسناد و مدارک منتشر شده ادعا می‌کنند که گوشی بلک بری هامبورگ ساخته شده توسط کمپانی تی سی ال دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام به آن قدرت داده و با سیستم عامل اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد.
این مشخصات چندی پیش با به چالش کشیده شدن گوشی BlackBerry Hamburg در بنچمارک GFXBench به بیرون درز کرد و جالب آنکه این اطلاعات تا حدود بسیار زیادی با مشخصات گوشی Alcatel Idol 4 یکسان بود. این موضوع نیز می‌تواند جالب توجه باشد؛ اخیرا دستگاه دیگری از آلکاتل به‌نام Idol 4s در انگلستان عرضه شد؛ اما این‌بار با تغییر نامی با عنوان Vodafone Smart Platinum 7 در این کشور به فروش رسید.
شک و تردیدی وجود ندارد که گوشی بلک بری هامبورگ یک تغییر نام از برند Alcatel Idol 4 است؛ اما شاید این دستگاه نهایتا به نیون (NEON) تغییر نام دهد. هرچه باشد باید دید که آیا بلک بری می‌تواند با در پیش گرفتن استراتژی‌های جدید در ساخت و بازاریابی محصولات خود شکوه از دست رفته‌ی این کمپانی را بازگرداند یا خیر؟
ممکن است گوشی‌های بلک بری رم و بلک بری هامبورگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. باید صبور بود و به انتظار نشست. در زیر می‌توانید اولین تصویر این گوشی را ببینید.
 
گوشی بلک بری هامبورگ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا