اخبار

اولین گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت ضدآب در جهان + عکس

  کمپانی چینی LeTV که تنها ۶ ماه از عمر برندش در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌گذرد، قرار است گوشی هوشمند کاملاً متفاوتی را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی در لاس‌وگاس / CES 2016 به نمایش بگذارد.

گوشی موسوم به مکس پرو / Max Pro از اولین گوشی‌هایی است که قبل از گلکسی اس ۷ سامسونگ، به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ نیز مجهز می‌شود.
مکس پرو همچنین برای اولین بار حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ضد آب (در حسگرهای موجود اگر انگشت دست خیس باشد قفل گوشی باز نمی‌شود) را در کنار تأییدیه امنیتی از روی عنبیه چشم / iris در خود جای‌داده و با طراحی نمایشگری با لبه‌های کشیده از بالا و پایین (برخلاف گلکسی اس ۶ اج سامسونگ که از بغل خمیدگی شیشه‌ای پیداکرده) قصد دارد طراحی متفاوتی را به رخ بکشد.
هرچند از تصاویر منتشرشده گوشی‌های اوپو به ذهن می‌رسد، اما این گوشی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل روز ۵ ژانویه ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت محلی در مراسمی اختصاصی در لاس‌وگاس در معرض دید کارشناسان گذاشته می‌شود تا مباحث فنی درباره حسگر اولتراسونیک و نیز تأییدیه امنیتی از روی عنبیه چشم / iris صورت گیرد.
۴ گیگ رم (حافظه موقت)، دوربین ۲۱ و ۴ مگاپیکسلی، اندروید مارشمالو یا همان ۶٫۰  از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند جدید است که هنوز میزان ذخیره انرژی روی باطری آن اعلام‌نشده است.
کمپانی چینی LeTV در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را در دنیای آنلاین آغاز کرد و از تجارت الکترونیکی گرفته تا … را انجام می‌دهد. تنها ۶ ماهی است با برند بین المللی وارد ساخت و عرضه گوشی های هوشمند شده و درآمد کمپانی با ۸ هزار کارمند ۱٫۶ میلیارد دلار بوده است.

اخبار,اخبارتکنولوژی,گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت ضدآب

اخبار,اخبارتکنولوژی,گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت ضدآب

منبع – خبر  انلاین

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا