اخبار

اوپو و ویوو با عبور از هواوی و شیائومی در صدر بازار چین قرار گرفتند

در تازه‌ترین گزارش منتشر شده از بازار چین، اوپو و ویوو با پشت سر گذاشتن هواوی و شیائومی جایگاه بالاتری را به خود اختصاص دادند.
 
بی‌شک بازار چین بزرگترین و شاید پویاترین بازار برای گوشی‌های موبایل است. زمانی که صحبت از این بازار می‌شود در بالاترین رده می‌توان حضور برندهایی چون هواوی و شیائومی را متصور شد. اما در گزارشی که اخیرا Counterpoint Research منتشر کرده، به نظر می‌رسد قواعد بازی کمی تغییر کرده است. براساس گزارش این موسسه تحقیقاتی، بین ماه‌های جولای و سپتامبر، کمپانی اوپو ۱۶.۶ درصد و ویوو ۱۶.۲ درصد از سهم بازار موبایل چین را در اختیار داشته‌اند. به نظر می‌رسد این دو کمپانی برای رسیدن به جایگاه اول، پا به پای هم تلاش می‌کنند.
 
جالب است بدانید که سه ماهه سوم سال گذشته میلادی، این دو کمپانی به ترتیب ۹.۹ و ۸.۲ درصد از بازار را در اختیار داشته‌اند. هواوی نیز با ۱۵ درصد از سهم بازار در جایگاه سوم ایستاده و شیائومی که در گذشته برترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین بوده با ۱۰.۶ درصد از سهم بازار مکان چهارم را از آن خود کرده است. در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته سهم شیائومی از بازار چین ۱۴.۶ درصد بوده است.

منبع cnet
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا