اخبار

اوپو A71 رونمایی شد

اوپو امروز بدون هیچ سرو صدای خاصی از گوشی جدید خود به نام اوپو A71 رونمایی کرد. این گوشی امروز در وبسایت های فروش هند و مالزی مشاهده شد. اوپو A71 از تراشه‌ی میان‌رده‌ی MT6750 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 MP2 و سه گیگابایت رم را کنترل می‌کند.
اوپو A71 نمایشگر ۵.۲ اینچی با دقت HD معادل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل دارد که در بالای آن، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.4 قرار دارد. پشت گوشی هم میزبان دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنزی با نسبت کانونی f/2.2 دارد. اوپو A71 که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، ۷.۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۳۷ گرم وزن دارد و توسط یک باتری لیتیومی ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود.
این دستگاه یک گوشی میانرده از اوپو محسوب می شود که با قیمتی معادل ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۷.۱ استفاده می‌کند که به نسخه‌ی ۳.۱ از رابط کاربری ColorOS مزین شده است. همانطور که میدانید ColorOS نیز ورژن اختصاصی اندروید شرکت Oppo است که از نظر UI کمی تغییرات و شخصی سازه شده خاص دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا