اخبار

در اپدیت جدید قابلیت Pause کردن دانلودها به مرورگر کروم اندروید اضافه شد

اخیراً گوگل به نسخه توسعه دهندگان مرورگر کروم خود یک دانلود منیجر داخلی افزوده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند دانلود خود را در هر مرحله‌ای که است متوقف یا Pause کرده و در زمانی دیگر به ادامه آن بپردازند. گوگل می‌گوید که به زودی این ویژگی را در نسخه نهایی مرورگر کروم سیستم عامل اندروید مشاهده خواهید کرد.
یکی از ویژگی‌های مفیدی که هرکاربری در هنگام دانلود یک فایل به آن نیاز خواهد داشت، قابلیت Pause یا متوقف کردن فرآیند دانلود و از سرگیری دوباره آن در زمانی دیگر است. کروم چنین قابلیتی را به مرورگر نسخه اندرویدی خودش افزوده است. در حال حاضر نسخه توسعه دهندگان مرورگر کروم حاوی ویژگی متوقف کردن دانلودها است تا کاربران بتوانند بر روی زمان دانلود‌ها کنترل داشته باشند.
وجود یک دانلود منیجر درون برنامه‌ای در مرورگر‌های سیستم عامل اندروید به شدت نیاز می‌شد. حال گوگل با پیشتازی از سایر رقبای خود سعی کرده که از همه جهت کاربران خودش را راضی نگاه دارد.
اگر قصد دارید از این ویژگی بهره مند شوید می‌‌بایست از طریق انتهای این مطلب تازه ترین نسخه از مرورگر Chrome Dev را بر روی دستگاه خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. هرچند که در نظر داشته باشید این مرورگر حاوی باگ‌هایی نیز هستد و تنها یک نسخه آزمایشی از مرورگر اصلی کروم است که گوگل تغییرات را قبل از عرضه در آن می آزماید. البته در نظر داشته باشید که این بروزرسانی ممکن است بر روی بسیاری از دستگاه‌ها عمل نکند. بنابر این اگر موفق به استفاده از این ویژگی نشدید کمی صبر کنید تا بتوانید از آن در مرورگر کروم اصلی بهره ببرید.
منبع: ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا