اخبار

اپلیکیشن اندرویدی یاهومیل بروزرسانی شد

اپلیکیشن ایمیل یاهو با نام Yahoo Mail پس از یک تحولی بزرگ کمتر از یک سال است که دوباره توانسته خودش را در دل کاربرانش جای کند. در تازه ترین بروزرسانی نیز این اپلیکیشن دستخوش تغییرات بسیار مناسبی شده و با امکانات شخصی سازی فراوانی که به کاربران می‌دهد، موجب رضایت هرچه بیشتر آنها گردیده است.
اپلیکیشن اندرویدی ایمیل یاهو به نسخه ۵.۳ بروزرسانی شد. در این بروزرسانی شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی هستیم که به کاربر امکان شخصی سازی هرچه بهتر را می‌دهند. در واقع ۱۱ تم جدید در اختیار شما خواهند بود و می‌توانید از بین تم‌هایی با رنگ‌های سبز، آبی، نارنجی و غیره یکی را به انتخاب خود برگزینید. برای دسترسی به این تم‌ها به مسیر Settings > Themes رفته و برای هر حساب کاربری خود مانند Outlook، Yahoo، Gmail و غیره یک تم جداگانه را انتخاب کنید.
th-z
در قسمت مربوط به جابه جایی بین حساب‌های کاربری با لمس چند ثانیه ای نام حساب‌های کاربری، می‌توانید آنها را به گزینه “شخصی” یا “کاری” تغییر داده تا مدیریت بهتری را بر روی آنها داشته باشید. پیش نمایش یا ذخیره تصاویر ارسال شده برای شما در یک پیام با ضربه زدن بر روی آنها امکان پذیر خواهد بود. درحالی که پیام جدیدی را ایجاد کرده‌اید، می‌توانید یک تصویر را با ضربه زدن بر روی کلید سه نقطه “…” بین پیام‌های مختلف جابه جا کنید.
با چند لحظه لمس یک پوشه، می‌توانید آن را تغییر نام داده، حذف کرده و یا برای آن یک زیرپوشه بسازید. علاوه بر آن در بخش تنظیمات قادر خواهید بود تا ویژگی ستاره دار کردن را برای اینباکس و لیست پیام‌هایتان فعال کنید. پس از آن با افزودن سوایپ‌های سفارشی می‌توانید پیام‌های ستاره دار شده را با سوایپ مرتب نمایید و به آسانی بر روی صفحه جابه جا کنید.
این بروزرسانی در هفته جاری تحت نام نسخه ۵.۳ بر روی گوگل پلی قرار گرفته است. اپلیکیشن اندرویدی Yahoo Mail تا این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران مختلف نصب شده است که بسیاری از آنها نسبت به تغییرات به وجود آمده در نسخه جدید این اپلیکیشن ابراز رضایت کرده اند.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا