اخبار

اپلیکیشن Allo به جایگاه بهترین برنامه رایگان در گوگل‌پلی رسید

حدود سه روز پیش کمپانی گوگل از برنامه پیام‌رسان جدیدش با نام Allo پرده‌برداری کرد و تنها بعد از گذشت سه روز این اپ توانست بعنوان برترین برنامه رایگان در گوگل‌پلی انتخاب شود. البته این برنامه حتی زودتر از این ۳ روز هم می‌توانست به این جایگاه برسد، اما این مدت برای باخبر شدن مردم از وجود داشتن این اپ، لازم بود. باتوجه به گوگل‌پلی، تعداد دانلودهای Allo از این مارکت چیزی بین ۱ تا ۵ میلیون بوده است. این میزان دانلود برای برنامه‌ای که تنها سه روز عرضه شده، بسیار مناسب است.
 
البته کمپانی گوگل، اپلیکیشن دیگری را با نام Duo در طی مراسم I/O معرفی کرده بود که همانند Allo با دانلود‌های زیادی مواجه شد و به جایگاه برترین اپ رایگان در گوگل‌پلی رسید. این برنامه هم بعد از گذشت سه هفته، ۱۰ میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود و نصب شد. اما سوال اصلی این‌جاست که آیا Allo می‌تواند این تعداد از کاربران را به خودش جذب کند یا خیر. این موضوع را باید بدانید که این برنامه بعد از معرفی با مواردی مانند بیش از حد محدود بودن و ابتدایی بودن امکانات محکوم شد که همین موضوع در روند تعداد دانلودهایش نیز تاثیر گذاشته است.
 
اما باید دید این اپلیکیشن می‌تواند مانند Duo، به تعداد دانلود ۱۰ میلیونی در سه هفته دست بیابد یا خیر. اگر تا به امروز از برنامه Duo استفاده نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا توسط گوگل‌پلی آن را دانلود کنید.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا