اخبار

اپل در حال کار بر روی ابزاری برای مهاجرت از iOS به اندروید

بله تیتر خبر را درست خوانده اید ! براساس اطلاعاتی که منابع Telegraph در اختیار این خبرگزاری قرار داده اند، اپراتورهای اروپایی اپل را مجبور به ارائه ابزاری ساده برای برای مهاجرت از iOS به اندروید کرده اند.اپل هم ظاهرا بااین درخواست موافقت کرده و در حال کار بر روی اپلیکیشنی برای انتقال راحت اطلاعات کاربران از آیفون به گجت های اندرویدی است !
اپراتورها بر این باورند که یکی از دلایل اصلی که کاربران از اکوسیستم ساخته شده توسط اپل خارج نمی‌شوند، نبود ابزاری ساده برای انتقال اطلاعاتشان همانند مخاطبین، موسیقی و تصاویر به دستگاه‌های اندرویدی است. اگر این خبر به واقعیت بپیوندد تغییر بزرگ برای این غول آمریکایی محسوب می‌گردد.
استیو جابز بنباینگذار اپل ایمیلی را به برخی از مدیران اپل در گذشته ارسال کرده بود که بخشی از آن اشاره به محدود کردن مشتریان به اکوسیستم اپل بود که سامسونگ هم در دادگاه آن را افشا کرد.
چندی پیش برنامه‌ای به عنوان Move to iOS منتشر شد و به مهاجرت کاربران اندرویدی به iOS کمک شایانی می‌کرد و تاثیر گذاری خود را نیز داشت! و بالاترین رقم مهاجرت از اندورید به iOS پس از عرضه آن نرم افزار بود. این نرم افزار در ماه سپتامبر عرضه شد و در سه ماهه چهارم ۲۰۱۵، سی درصد از کاربران جدید آیفون، از اندروید به آن مهاجرت کرده بودند.
اپل تا کنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.
منبع : Telegraph

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا