اخبار

اپل: مشکل برخی از باتری های iPhone 6s، ماندن در هوای آزاد در پروسه ی ساخت اعلام کرد

 
مشکل برخی از باتری های iPhone 6s

اپل مشکل برخی از باتری های iPhone 6s را ماندن در هوای آزاد در پروسه ی ساخت اعلام کرده است.

ماه پیش خبری مبنی بر مشکل باتری برخی از iPhone 6s اعلام شد. گوشی های ساخته شده در تاریخ اکتبر و سپتامبر ۲۰۱۵ دارای این مشکل هستند. شرکت اپل به دارندگان این گوشی پیشنهاد تعویض باتری هایشان را داده است. گوشی هایی با شماره سریال های مشخص که توسط شرکت اپل اعلام شده اند. مشکل برخی از  iPhone 6s ها این صورت است که وقتی شارژ گوشی به ۳۰% میرسد، خاموش می شود و تا زمانی که به شارژر وصل نشود روشن نمیشود. بعد از روشن شدن همان میزان ۳۰% شارژ را نشان میدهد.
اگر شما هم این مشکل را با  iPhone 6s خود دارید، میتوانید با رفتن به سایت رسمی اپل و وارد کردن شماره سریال گوشی خود در قسمت “serial number checker” از این موضوع اطمینان حاصل کنید که گوشی شما هم در طرح تعویض باتری های iPhone 6s قرار دارد یا خیر.
اپل در این ۲ هفته بیشتر روی نحوه ی تعویض باتری های iPhone 6s تمرکز کرده، اما در سایت چینی خودشان دلیل این مشکل تعدادی از مدل  iPhone 6s تولید شده در سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ را، ماندن خازن باتری ها برای مدت زمانی طولانی تر از حد معمول در معرض هوای محیط اعلام کرده است. که البته اپل این را یک خطای ایمنی اعلام نکرده است و گفته فقط باتری ها زودتر از حد معمول تخلیه می شوند.
اپل همچنین اعلام کرد خاموش شدن گوشی میتواند در شرایطی که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل الکترونیکی گوشی باشد، نیز اتفاق بیافتد که در تحت شرایط  آب وهوایی بسیار سرد امکان این موضوع وجود دارد.
اگر شما نیز این مشکل را با گوشی iPhone 6s خود تجربه میکنید، سری به سایت اپل بزنید و با وارد کردن شماره سریال خود برای طرح تعویض باتری های iPhone 6s اقدام کنید. اگرچه برخی اعلام کرده اند که با وجود داشتن این مشکل شماره سریال آنها در سایت اپل وجود نداشته است! امیدواریم شما جز آن دسته نباشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا