اخبار

اپل از مشکل فریز شدن رتینا مک بوک پروی ۱۳ اینچی باخبر است

اگر شما نیز صاحب یک رتینا مک بوک پروی ۱۳ اینچی هستید و گاه و بیگاه با مشکل فریز شدن سیستم مواجه می شوید، نگران نباشید چرا که این فقط مشکل شما نیست. به نظر می رسد که بسیاری از صاحبان دستگاه های مک بوک پرو شکایت خود را در مورد این باگ نرم افزاری به اپل اعلام کرده اند و حالا اپل از این نقص باخبر است.
این مشکل تنها در مواقعی رخ می دهد که اپلیکیشن سافاری را باز کرده باشید. طبق گزارش برخی از کاربران مک بوک پرو، مک بوک پرو هنگام باز کردن اپلیکیشن سافاری به کلی فریز می شود و تنها راه خلاصی از این حالت، ریستارت کردن کامل سیستم است. این مشکل در ماه مارس و به دنبال عرضه بروزرسانی OS X 10.11.4 ایجاد شده است و اکنون به نظر می رسد که اکثر کاربران رتینا مک بوک پروی ۱۳ اینچی از این مشکل رنج می برند.
البته ناگفته نماند که این مشکل حتماً سایر صاحبان و دستگاه های مک را نیز تحت تاثیر قرار داده است اما اکثر شکایات ارسال شده به اپل، متعلق به صاحبان مک بوک پروی ۱۳ اینچی بوده است. اپل پس از با خبر شدن از این مشکل، بروزرسانی سیستم عامل به نسخه OS X 10.11.5 را به عنوان راه حل این مشکل معرفی کرده و همچنین کاربران باید پلاگین ادوب فلش پلیر خود را به آخرین نسخه ارتقاء دهند.
OS X 10.11.5 چند هفته پیش به کاربران عرضه شده است و اگر تا این لحظه دست نگه داشته اید و سیستم عامل خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده اید، شاید این نقص نرم افزاری دلیل خوبی برای متقاعد کردنتان باشد. گزارشات کاربران تا این لحظه حاکی از آن بوده که بروزرسانی به آخرین نسخه سیستم عامل این مشکل را برطرف کرده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا