اخبار

اپل به مک بوک و مک بوک ایر جانی دوباره بخشید

اپل به تازگی دستی بر سر و روی مک بوک و مک بوک ایر خود کشیده و با سخت افزار به‌روز شده و قدرتمندتری، آن‌ها را روانه‌ی بازار کرده است. البته تنها سخت افزار این محصولات نبوده‌ که دچار تحول شده‌ و گویا رنگ‌‌بندی این محصولات نیز نمونه‌های بیشتری را شامل شده است.
مک بوک ۱۲ اینچی اپل دیگر به همراه یک پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل Core M عرضه خواهد شد که به سرعت فرکانس آن را به ۱٫۱ گیگاهرتز یا ۱٫۳ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. حافظه‌ی رم نیز تغییراتی به خود دیده است و سرعت آن از ۱,۶۰۰ مگاهرتز به ۱,۸۶۶ مگاهرتز افزایش یافته است.
با توجه به گفته‌های اپل در مورد محصولات خود، می‌توان انتظار داشت که پردازنده‌ی گرافیکی محصول اپل نیز ۲۵ درصد در عملکرد خود بهبود یافته باشد. نکته‌ی جالبی که وجود دارد اضافه شدن یک رنگ جدید از مک بوک به رنگ‌بندی‌های آن است و دیگر می‌توانید این محصول را با رنگ رز طلایی نیز در ویترین فروشگاه‌ها تماشا کنید.
البته تغییرات دیگری را نیز می‌توان در محصول اپل مشاهده کرد که یکی از تغییرات مثبت مک بوک، پیشرفت در عمر باتری آن است که به ۱۰ ساعت وبگردی و ۱۱ ساعت تماشای مداوم ویدیو می‌رسد.
قیمت مک بوک ایر قرار است برای مدل ۱٫۱ گیگاهرتزی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱,۲۹۹ دلار باشد و مدل‌های بالاتر آن نیز به ترتیب با افزایش قیمت رو به رو شوند.
تنها تغییری که در مک بوک ایر (MacBook Air) می‌توان مشاهده کرد تغییر در میزان رم است که از حالا به بعد مدل ۱۳ اینچی این دیوایس دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود. البته مدل استاندارد ۱۱ اینچی مک بوک ایر با همان ۴ گیگابایت رم باقی خواهد ماند و تغییری در آن اعمال نشده است. حال باید مشاهده کرد که با این تغییراتی که اپل در محصولات خود انجام داده است می‌توان شاهد افزایش فروش آن‌ها بود یا خیر.
منبع :Gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا