اخبار

اپل واچ ۳ به همراه آیفون ۸ منتشر خواهد شد

به نظر می رسد که اپل قصد دارد به همراه رونمایی از آیفون ۸ ، ۷S و ۷ پلاس از اپل واچ ۳ نیز رونمایی کند و خبر جالب تر آن جا است که این دستگاه می تواند به تنهایی به شبکه های همراه متصل شود و اتصال برقرار نماید.
از زمان معرفی اولین نسل اپل واچ و مدل دوم این محصول یعنی اپل واچ ۲ که سال گذشته معرفی شد، شرکت اپل همچنان در بازار ابزارهای پوشیدنی در جایگاهی پایین‌تر از سایر شرکت‌های فعال در این حوزه قرار گرفته است. با به‌روزرسانی جدید اعمال‌شده در اپل واچ ۳ و پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی، وضعیت کوپرتینویی‌ها در بازار محصولات پوشیدنی بهبود خواهد یافت و مسلما این مدل نزد کاربران محبوبیت بیشتری به دست خواهد آورد.
احتمالا اپل واچ ۳ در دو مدل با پشتیبانی از شبکه و عدم پشتیبانی از شبکه معرفی می شود. هر دو مدل جدید ساعت هوشمند اپل، همانند نسل کنونی این محصول در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. علاوه بر این گفته می‌شود که اپل واچ ۳ از نظر طراحی کلی به نسل‌های قبلی این محصول شباهت خواهد داشت و فقط احتمال دارد تغییراتی جزئی در طراحی آن اعمال شود.
اولین نسل از ساعت های هوشمد در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و  دو سال بعد این کمپانی ساعت هوشمند اپل واچ ۲ را در رویداد مخصوص آیفون در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. اگر اپل تصمیم بگیرد ساعت هوشمند اپل واچ ۳ را در رویداد رونمایی از آیفون‌های جدید (که تاریخ آن در حال حاضر دقیقا مشخص نیست) معرفی کند، این بار به‌جای دو سال، تنها با گذشت یک سال از زمان معرفی اپل واچ ۲، شاهد معرفی نسل جدید این محصول خواهیم بود. کوپرتینویی‌ها از مدتی قبل اعلام کرده‌اند که سیستم‌عامل واچ‌ اواس ۴ در پاییز منتشر خواهد شد و به همین دلیل می‌توان گفت احتمال معرفی اپل واچ ۳ در ماه سپتامبر بیشتر می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا