اخبار

اپل و هزینه های تحقیق و توسعه

در صورتی که کمپانی اپل روال سال های اخیر خود را حفظ کند در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی نسل جدید تلفن های هوشمند این کمپانی با نام iPhone 7 خواهیم بود.
 
انتظار می رود که در این دیوایس شاهد اعمال تغییرات ظاهری جدید در کنار اصلاحات سخت افزاری باشیم. به گزارش وبسایت GForGames در حال حاضر ۵ پروتوتایپ متفاوت از این محصول در دست بررسی توسط کارشناسان اپل هستند و امکانات مختلف جدیدی بر روی آنها آزمایش می شود.
پورت USB Type-C خاص با پشتیبانی از هدست، شارژ بی سیم، حسگر اثر انگشت در سطح صفحه نمایش، multi-force Touch و دو دوربین در قسمت پشت از جمله موارد و قابلیت هایی هستند که احتمال دارد در آیفون ۷ به کار گرفته شوند.
 
همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از صفحات AMOLED در این محصول نیز وجود دارد هر چند برخی آغاز همکاری اپل و سامسونگ در این رابطه را موکول به سال ۲۰۱۹ می دانند. با توجه به اینکه فقط سه ماه از آغاز عرضه آیفون های ۶S و ۶S Plus می گذرد هنوز برای نتیجه گیری در مورد داشته های آیفون ۷ زود است اما به نظر می آید که حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون برای کاهش ضخامت به وقوع بپیوندد.
آقای Ming Chi Kuo کارشناس معروف بازار محصولات اپل هم از ساخت آیفون ۷ با صفحه ۴٫۷ اینچی و ۲ گیگا بایت رم و آیفون ۷ پلاس با صفحه ۵٫۵ اینچی و ۳ گیگا بایت رم خبر داده است. به گفته او هر دو دیوایس فوق از چیپست Apple A10 بهره خواهند برد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا