اخبار

اچ تی سی با افت درآمد مواجه شده است

طبق آخرین گزارشات شرکت تایوانی اچ تی سی در ماه ژولای ۲۰۴ میلیون دلار درآمد داشته است که این میزان درآمد، کاهش ۱۰ درصدی نسبت به ماه قبل و کاهش ۲.۰۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. بر اساس همین گزارش، درآمد اچ‌تی‌سی در ۷ ماه اول سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل ‍۷.۸۵ درصد کاهش داشته است.
یکی از دلایل عمده این شکست را می توان ترک بازار فیلیپین نام برد چرا که در این مدت شرکت اچ تی سی می توانست حتی بیش از ۱۰ درصد رشد فروش را نیز تجربه کند. این غول تایوانی قصد دارد چهار مدل اچ‌تی‌سی یو ۱۱، یو اولترا، یو پلی و دیزایر ۱۰ پرو را با همکاری اپراتور محلی لازادا در تایوان عرضه کند.
در این ماه که دومین ماه عرضه اچ تی سی یو ۱۱ بود ، دو درصد افزایش فروش کلی برای این شرکت شاهد بودیم. اما در ماه دوم، ۱۰ درصد کاهش درآمد نسبت به ماه قبل دیده می‌شود و این نشان از آن دارد که عملکرد اچ‌تی‌سی یو ۱۱ حتی از اچ‌تی‌سی ۱۰ نیز بدتر بوده است؛ چون فروش اچ‌تی‌سی ۱۰ در ماه دوم عرضه به بازار تنها ۶ درصد کاهش داشت. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ نتوانسته است تغییر چندانی در اوضاع مالی اچ‌تی‌سی ایجاد کند.
اچ‌تی‌سی همچنین اعلام کرد که قصد دارد هدست واقعیت مجازی مستقل Vive VR را در چین عرضه کند که البته زمان و قیمت آن مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا