اخبار

اچ تی سی فعالیت در حوزه واقعیت مجازی را قوی تر ادامه خواهد داد

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در پی آن است تا با کاهش تمرکز روی گوشی‌های هوشمند و سرمایه‌گذاری‌ در حوزه‌های جدیدی نظیر واقعیت مجازی، دوباره به روز‌های خوبش بازگردد. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی درصدد جدا کردن بخش واقعیت مجازی از بدنه‌ی کمپانی مادر و فعالیت این بخش تحت کمپانی مستقلی زیر نظر اچ‌تی‌سی است.

بدون شک همگان از این موضوع آگاه هستند که اچ‌تی‌سی در چند سال اخیر وضعیت چندان مطلوبی را به خود ندیده است. این کمپانی تایوانی در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با رونمایی از پرچمدارانی نظیر سری وان ام، نظر‌ها را به سوی خود جلب کند، اما این مهم رنگ واقعیت به خود نگرفته است. سال گذشته از هدست واقعیت مجازی Vive VR رونمایی کرد که نشان از علاقه‌ی این کمپانی به حضور در حوزه ی واقعیت مجازی دارد. تایوانی‌ها در آینده‌ی نزدیک این هدست واقعیت مجازی را برای پیش فروش در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد. مسئولین این کمپانی تایوانی اذعان کرده‌اند که اچ‌تی‌سی درصدد کاهش تمرکز از حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند و تلاش برای حضور فعال‌تر در سایر حوزه‌ها نظیر واقعیت مجازی است.
براساس گزارش جدید منتشر شده در رسانه‌های تایوانی، اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا فعالیت‌ها در حوزه‌ی واقعیت مجازی را در قالب یک کمپانی مستقل زیر نظر اچ‌تی‌سی پیش ببرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی در حال حاضر گفتگوهایی را با کارمندانش انجام می‌دهد تا از رضایت این افراد برای کار کردن در یک کمپانی مستقل که زیر نظر اچ‌تی‌سی فعالیت می‌کند، اطمینان حاصل نماید.
تایید مقامات اچ‌‌تی‌سی بر فعالیت بیشتر در حوزه‌ی واقعیت مجازی در کنار انتشار اخبار در مورد جدا کردن این بخش از کمپانی نشان از این دارد که تایوانی‌ها سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را برای واقعیت مجازی در دست انجام دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا