اخبار

اچ تی سی همچنان در مسیر ضرردهی


 
 
اچ تی سی با عرضه‌ی وان ام ۹ امیدوار بود تا رضایت کاربران را جلب کند، اما به نظر می‌رسد هیچ یک از پرچمداران فلزی سری وان نتوانسته اقبال عموم را آنگونه که باید جلب کند؛ اچ‌تی‌سی با انتشار پیش‌بینی ضرر ۱۶۶.۲ میلیون دلاری برا سه ماهه‌ی دوم سال جاری، به این واقعیت صحه گذاشته است.
 
اچ‌تی‌سی پیش‌بینی مالی خود از وضعیت کمپانی در سه ماهه‌ی دوم سال جاری را منتشر کرده که براساس آن تایوانی‌ها در فصل دوم از سال ۲۰۱۵ میلادی نیز شاهد ضرر عملیاتی ۱۶۶.۲ میلیون دلاری خواهند بود. براساس گزارش منتشر شده توسط اچ‌تی‌سی این کمپانی درآمدی ۱.۰۷ میلیارد دلاری را به جیب خواهد زد. ضرر کلی تحمیل شده به کمپانی پس از کسر مالیات ۲۵۶ میلیون دلار است که با محاسبات انجام شده ۳۱ سنت به ازای هر سهم می‌شود.
پیش‌بینی اچ‌تی‌سی از وضعیت مالی در سه ماهه‌ی دوم با فصل اول در سال جاری میلادی در تضاد کامل است. این کمپانی تایوانی در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی سودی ۱۱.۶ میلیون دلاری را از درآمد ۱.۳ میلیارد دلاری رقم زده بود.
 
 
 

 
 
 
در هفته‌های اخیر اخباری منتشر شده که گویای معرفی یک پرچمدار جدید توسط اچ‌تی‌سی در ماه اکتبر است. این گوشی‌هوشمند از ظاهر متفاوتی در مقایسه با وان برخوردار خواهد بود. در حال حاضر این گوشی با عنوان Aero شناخته می‌شود.
حال باید دید که اچ‌تی‌سی با گوشی‌هوشمند جدیدش چگونه به مبارزه با گزارش‌های مالی منفی رفته و سهامداران را راضی نگه خواهد داشت؟
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا