اخبار

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس تنها گوشی بالارده اچ تی سی در سال جدید میلادی خواهد بود

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس تنها گوشی از سری گوشی های نسل جدید اچ تی سی خواهد بود که به عنوان پرچم دار یا گوشی بالارده شناخته می شود. این گوشی به زودی توسط شرکت اچ تی سی رونمایی خواهد شد.
قیمت احتمالی و زمان دقیق عرضه اچ تی سی یو ۱۲ پلاس به تازگی فاش شده از طرفی مدیران شرکت اچ تی سی با بهره‌گیری از سخت افزار قدرتمند، به دنبال رقابتی جدی‌تر با سایر سازندگان هستند.
همانطور که می دانید در سال گذشته اچ تی سی یو ۱۱ و یو ۱۱ پلاس که با فاصله چند ماه از یکدیگر معرفی شدند، گوشی های بالارده شرکت اچ تی سی بودند و  هیچ‌کدام از این موبایل ها مشتریان زیادی نداشتند و همین موضوع نیز سبب شده تا مدیران استراژی جدیدی را در پیش بگیرند.
البته HTC Source اعلام کرده که شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۸ گوشی بالارده دیگری به جز اچ تی سی یو ۱۲ پلاس نخواهد داشت. به نظر می‌رسد امسال خبری از نسخه معمولی «یو ۱۲» نیست و در عوض، یک مدل مقرون‌به‌صرفه و میان رده “life” همانند “U11 Life” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
انتظار می‌رود گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس در بسیاری از مناطق دنیا، اوایل می (اواسط اردیبهشت) با قیمتی رقابتی عرضه شود. در واقع قیمت این گوشی تقریبا با گلکسی اس ۹ (۷۰۰ دلار) یکسان خواهد بود، در حالی که سازندگان مشخصات فنی برابر با گلکسی اس ۹ پلاس (۸۰۰ دلار) را ارائه می‌دهند. هرچند، فعلا اطمینان در رابطه با این مورد به خصوص چندان بالا نیست.
صفحه نمایش کیو اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین دوگانه (در هر دو بخش پشتی و جلویی)، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، یکی از قدرتمندترین سخت افزار های موجود در گوشی های سال جدید میلادی را رقم خواهد زد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا