اخبار

اچ تی سی U12 به کنگره موبایل بارسلون نخواهد رسید

اچ تی سی U12
شرکت اچ تی سی اعلام کرده است که تلفن همراه محبوب و مورد انتظار این شرکت یعنی مدل اچ تی سی U12 برای رونمایی در کنگره موبایل بارسلونا آماده نخواهد بود.
بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند جهان در دو رخداد بزرگ جهانی که در اوایل سال میلادی برگزار می‌شوند، رونمایی می‌گردند. این دو رخداد شامل کنگره موبایل بارسلون و نمایشگاه CES هستند. با توجه به این‌که نمایشگاه CES به پایان رسیده است، بسیاری از افراد منتظر رونمایی از محصولات جدید شرکت‌ها در کنگره موبایل بارسلون هستند ولی به نظر می‌رسد که هواداران اچ تی سی نباید چندان به این رخداد بزرگ امیدوار باشند.
این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کرده است که مدل اچ تی سی U12 در کنگره موبایل بارسلون منتشر نخواهد شد که این خبر می‌تواند برای بسیاری از هواداران این شرکت ناامید کننده به نظر برسد. با این شرایط سوال اصلی به وجود آمده این خواهد بود که این تلفن همراه هوشمند در چه مراسم و در چه زمانی عرضه و رونمایی خواهد شد؟
شرکت اچ تی سی پاسخ این موضوع را نیز در بیانیه خود اعلام کرده است. این کمپانی اعلام رده است که مدل اچ تی سی U12 را در رخدادی مجزا و منحصربه‌فرد پس از اتمام کنگره موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد.
شایان‌ذکر است که گفته می‌شود که اچ تی سی U12 به یک نمایشگر بسیار بزرگ و بدون لبه و بر پایه توان پردازشی اسنپ دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به قابلیت‌های واقعیت مجازی موجود بر روی نسل پیشین این مدل یعنی دستگاه اچ تی سی U11 می‌توان انتظار داشت که اچ تی سی U12 نیز به‌خوبی با واقعیت مجازی و به‌خصوص عینک اچ تی سی وایو سازگار باشد.
لازم به یادآوری است که این شرکت تایوانی نیز مانند ال‌جی و هواوی از تراکم رونمایی‌ها پرهیز می‌کند و قصد دارد تا محصولات خود را در زمانی که مشتریان آرامش ذهنی بیشتری دارند به بازار عرضه کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا