اخبار

اچ پی Envy Phoenix معرفی شد؛ کیس مخصوص گیمینگ

سال گذشته ی میلادی، سال همکاری HTC با دیگر شرکت های مطرح دنیای تکنولوژی برای فرار از طلسم زیان دهی بود. درخلال سال ۲۰۱۵، قراردادی مهم بین دو شرکت HP و HTC عقد شد که می تواند تحولی بزرگ در هدست های واقعیت مجازی ایجاد کند. در ادامه ی مطلب به همکار جدید HTC می پردازیم.
محصول همکاری HP با این شرکت تایوانی، Envy Phoenix می باشد که به طور اختصاصی برای بازی های هدست واقعیت مجازی وایو ساخته شده است.
طبق انتظار، شما می توانید کانفیگ موردنظر خود را انتخاب نموده و سپس اقدام به خرید کنید. Phoenix با یک فضای ذخیره سازی ۲ ترابایتی و پردازنده ی اینتل Core i7 سری K عرضه می شود. برای واحد پردازشی گرافیک دستگاه دو گزینه ی AMD Radeon R9 390x و NVIDIA’s GTX 980 Ti را برروی میز در اختیار داریم. البته کارت گرافیک های متنوع تری برای فونیکس در دست ساخت هستند و شرکت HP درحال کار برروی مواردیست که تجربه ی بسیار نزدیک به واقعیت و با رزولوشن فوق العاده را دربرابر چشمان کاربر قرار دهد. سیستم خنک کننده ی مایع و تعدادی LED که به شکل زیبایی Phoenix را تزئین کرده اند شما را از میزان گرمای تولید شده توسط سیستم آگاه می سازند و به این ترتیب از حجم پردازش های درحال انجام سیستم باخبر می شوید.
به نظر می رسد این فرمول موفقیت HTC و شرکایش به شکست منجر نخواهد شد. مشخصا با خرید یک Envy Phoenix، هدست وایو را دریافت نمی کنید اما کاری که HP موفق به انجام آن شده است، به قدری بزرگ است که تلاش های HTC و Valve تبدیل به بخش های آسان این پروژه گشته اند! این محصول تجربه ای جدید برای هردو شرکت HTC و HP است و درواقع گامی فراتر از حوزه ی اسمارتفون ها برداشته اند.
small_phoenix
Envy Phoenix قیمت گزافی ندارد و ۲۶ دی ماه جاری با قیمت ۱,۷۰۰ دلار روانه ی انبار فروشگاه ها می شود.
منبع : Engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا