اخبار

اکسپریا ۲ سونی در ایفا ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد

اطلاعات جدیدی از شرکت سونی بدست رسیده است که نشان می دهد این کمپانی در حال آماده برای رونمایی کردن از جدیدترین محصول خود در زمینه گوشی های هوشمند می باشد. سونی آخرین گوشی هوشمند خود را با نام ایکسپریا ۱ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ و در ماه فوریه معرفی کرد و اکنون با گذشت چند ماه به نظر می رسد که تصمیم دارد از جایگزین آن در IFA 2019 که در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد، پرده برداری کند.

این خبر از آن جایی در رسانه ها مورد پوشش قرار گرفته که اخیرا دو محصول تازه با شماره مدل های J8210 و J8010 در فایل های UAProf دیده شدند. یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری اعلام کرده است که این شماره مدل ها به گوشی های هوشمند SPHINX و HORUS مربوط می شود که از شبکه ارتباطی نسل پنجم ۵G نیز پیشتیبانی می کنند. اما اگر کمی به گذشته برگردیم متوجه می شویم که سونی گوشی اکسپریا ۱ را با شماره مدل J8110 معرفی کرد، از آنجایی که یکی از مدل های ثبت شده جدید J8210 می باشد، پیش بینی می شود که این گوشی هوشمند پرچمدار جدید ژاپنی ها بوده و اکسپریا ۲ نام گذاری شود. البته باتوجه به سابقه قبلی سونی، این احتمال نیز وجود که این شرکت از نام های اکسپریا ۱ پریمیوم یا اکسپریا ۱ ۵G نیز استفاده کند. البته شایان به ذکر است که برخی از شایعات موجود از نام های اکسپریا ۱S/1V نیز یاد کرده اند.

اکسپریا ۲ پرچمدار با دوربین سه گانه و پردازنده قدرتمند

اطلاعات ثبت شده در UAProf نشان می دهند که گوشی J8010، دارای یک صفحه نمایش با وضوح تصویر فول اچ دی بوده و نسبت تصویر ۱۶:۹ را از خودش ارائه می کند. اما در مشخصات مدل دیگر این گونه ثبت شده است که محصول از یک نمایشگر با رزولوشن ۱۶۴۴ × ۳۸۴۰ پیکسل بهره می برد که در این صورت هیچ تفاوتی با اکسپریا ۱ نخواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش پرچمدار جدید سونی دست خوش تغییراتی شود از یک پنل با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ پیکسل در آن استفاده شود. هم چنین در برخی از شایعات نیز داشتیم که سونی در حال ساخت و تولید یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر با نام اکسپریا F می باشد که از نسل پنجم ارتباطات نیز پشتیبانی می کند.

گفتنی است که محصول J8210 در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۹ در پایتخت ژاپن و شهر توکیو به همگان معرفی خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا یکی از دو محصول جدید اکسپریا F جذاب خواهد بود و یا خیر. از طرفی پشتیبانی کردن از دستگاه ها از ۵G بسیار می تواند به اوضاع نه چندان جالب سونی سر و سامان ببخشد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا