اخبار

اکسپریا ۲۰ سونی این گونه است

سونی، یکی از شرکت های معتبر که با تولید طراحی محصولات خارق العاده همواره مورد توجه کاربران بوده است. ولی باید قبول داشت که این شرکت در سال های اخیر با اتخاذ کردن استرتژی های غلط به صورت مداوم سهم خود را از بازار کاهش داده است. اخیرا این شرکت رندری از تولید جدید خودش با نام اکسپریا ۲۰ منتشر کرده است. چندی پیش نیز این شرکت رندری از پرچمدار جدیدش با نام اکسپریا ۲ منتشر کرد. این رندر جدید نشان می دهد که سونی به دنبال عرضه میان رده ای قدرتمند به بازار است.

درحالی که شرکت های مختلف تولیدکننده گوشی های هوشمند، محصولاتی جدید با طراحی نوین را به بازار ارائه می کنند، اما این تصاویر جدید نشان می دهد که سونی تصمیم متفاوت را اتخاذ کرده است. با توجه به در نظر گرفتن تجربه این شرکت در گوشی های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس، می توان پیش بینی کرد که سونی به دنبال ارائه گوشی هایی با صفحه نمایش های کشیده می باشد که کاربران بتوانند تجربه لذت بخشی از مرور وب، اجرای دو اپلیکیشن زیر هم، تماشای ویدیو و برخی اعمال دیگر بدست آورند. اما جالب است بدانید که هنوز تعداد زیادی از اپلیکیشن ها توانایی پشتیبانی کردن از این امکان را ندارند.

همچنین نکته جالب توجه درباره اکسپریا ۲۰ این است که این گوشی همچنان دارای حاشیه هایی از بالا و پایین است. امروزه اکثر شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند از برندهای مشهور گرفته تا شرکت های کوچک به سمت طراحی های جدید روی آورده اند و به منظور استفاده حداکثری از پنل جلویی به عنوان نمایشگر از فناوری های بریدگی قطره ای و دوربین پاپ اپ استفاده می کنند. ولی سونی در این محصول از هیچ یک از روش های موجود استفاده نکرده و گوشی جدیدش را با حاشیه هایی از بالا و پایین طراحی کرده است.

گذشته از این موضوع سونی برای دوربین اصلی یک سیستم دوگانه درنظر گرفته است که با یک فلش همراهمی می شوند. البته در این قسمت نیز یک ایراد به این محصول قابل وارد است، چراکه دوربین های اکسپریا ۲۰ از بدنه دارای فاصله می باشد. همچنین دیده می شود که این برند ژاپنی سنسور تشخیص اثرانگشت را در سمت راست گوشی و روی دکمه پاور طراحی کرده و به این ترتیب خبری از سنسور زیر نمایشگر در آن نخواهد بود. هنوز سونی اطلاعاتی رسمی درباره تاریخ و قیمت Xperia 20 اعلام نکرده است و باید منتظر بمانیم تا در روزهای بعد، گزارش هایی جدید از ویژگی های آن منتشر شود.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا