اخبار

اکسپریا XZ پرمیوم طرح مفهومی اندروید سونی را در خود نخواهد داشت

اکسپریا XZ پرمیوم طرح مفهومی اندروید سونی را در خود نخواهد داشت

اکسپریا XZ پرمیوم سونی

سونی در طی چند روز گذشته در طی بیانیه‌ای مهم اعلام کرد که طرح مفهومی این شرکت برای اندروید برای تلفن همراه هوشمند Xperia X در ماه می متوقف می‌شود؛ اما متاسفانه این شرکت دیگر صحبتی از احیای این برنامه برای دستگاه‌های آینده خود یعنی اکسپریا XZ پرمیوم نکرد. سونی در طی بیانیه یاد شده اظهار داشت که: «قدم بعدی راه‌اندازی یک اجتماع مشابه با اجتماع InTouch برای تلفن همراه اکسپریا XZ پرمیوم است.» به‌علاوه این بیانیه اعلام کرد که اکسپریا XZ پرمیوم قطعا مالک طرح مفهومی برای اندروید نخواهد بود.

همچنین سونی هم‌اکنون به‌طورقطع اعلام کرده است که از ابتدا نیز هدفی برای ارائه این برنامه بر روی تلفن‌های همراه هوشمند دیگر سونی در نظر گرفته نشده بود. با این حال هنوز کاربران امید خود را در این زمینه از دست نداده‌اند و تفاسیر متفاوتی را از این بیانیه ارائه کرده‌اند. برای مثال یکی از این تفاسیر بیان کرده است منظور سونی در این بیانیه این نبوده است که این برنامه برای همیشه از بین رفته و به خاک سپرده می‌شود بلکه ممکن است در آینده دوباره بر روی دیگر تلفن‌های همراه هوشمند سونی احیا شود.

با این حال نمی‌توان این تفسیر را به‌طورقطع نادرست خواند زیرا طرح مفهومی سونی از اندروید با استقبال بسیار زیادی از سوی کاربران روبرو شد و این احتمال وجود دارد که کمپانی سونی دوباره بخواهد آن را احیا کند. با این حال باید این نکته را در نظر داشت که این برنامه قطعا در آینده نزدیک به خواب زمستانی فرو خواهد رفت.

شایان‌ذکر است که طرح مفهومی سونی برای اندروید، یک لایه نرم‌افزاری ویژه است که سونی آن را طراحی کرده است و این لایه موجب می‌شود تا بتوان قابلیت‌های این سیستم عامل بر روی دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت سونی را به‌طور چشمگیری بهبود داد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا