اخبار

اکسپریا Xz1 اولین گوشی است که با اندروید ۸ وارد بازار می شود

اکسپریا Xz1 اولین گوشی خواهد بود که با اندروید ۸ وارد بازار جهانی می شود.
اکسپریا Xz1 یکی از پرچمداران استثنایی سونی است که با ۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ وارد بازار می شود. اکسپریا ایکس‌زد ۱ همچنین از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و علاوه بر این ضدآب است. افزون بر این گوشی مورد بحث به دوربین بسیار باکیفیتی مجهز شده است. در واقع سونی از یک دوربین پشتی ۱۹ مگاپیکسلی در این پرچمدار جدید استفاده کرده است؛ دوربینی که امکان ثبت فیلم‌های صحنه آهسته با نرخ شگفت‌انگیز ۹۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
گوشی هوشمند مورد اشاره همچنین به یک دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که برای تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. از دیگر قابلیت‌های اکسپریا ایکس‌زد ۱ می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، بهره بردن از درگاه یو‌اس‌بی ۳.۰ نوع سی، باتری با ظرفیت ۲۷۰۰ میلی‌ آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.
این گوشی هنوز هم دارای بامپر بالا و پایین صفحه است و هنوز به طور کامل شبیه به دیگر گوشی های پرچمدار دیگر بدون حاشیه نیست.. مهم‌ترین فرقی که بین این دو مدل وجود دارد این است که اکسپریا ایکس‌زد وان کامپکت از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی بهره خواهد برد و رزولوشن این محصول نیز ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود قیمت مدل کامپکت گوشی مورد بحث ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل معمولی این محصول باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا