اخبار

عرضه تلفن‌های همراه اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact آغاز شد

عرضه تلفن‌های همراه اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact آغاز شد

هر دو تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار سونی یعنی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact در طی ماه گذشته میلادی برای پیش‌فروش بازارهای اروپایی آماده شد و بسیاری از فروشندگان ادعا کردند که این دو تلفن همراه هوشمند در اوایل ماه جاری میلادی به آن‌ها عرضه می‌شود. برخی از این فروشندگان حتی پا را فراتر نهاده و پیشنهادهای ویژه‌ای برای خرید این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفتند که دریافت رایگان پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن VR به همراه تلفن‌های همراه هوشمند ازجمله جالب‌ترین و البته پر استقبال ترین ها بود.
با این حال بسیاری از افراد به هر دلیلی نتوانستند در پیش‌فروش تلفن‌های همراه هوشمند اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact آن‌ها را خریداری کنند. با این وجود این دسته از افراد نیز چندان ضرری را متحمل نشده‌اند زیرا کمپانی سونی به‌تازگی این تلفن‌های همراه هوشمند را در سراسر اروپا عرضه داشته است. همچنین تلفن همراه هوشمند اکسپریا XZ2 هم‌اکنون در انگلستان باقیمتی برابر با ۷۰۰ یورو در حال فروش است و این در حالی این‌که اکسپریا XZ2 Compact با برچسب قیمتی ۵۳۰ یورو به فروش می‌رسد.
 


مطالب مرتبط:


با این وجود هنوز نسخه سبزرنگ تلفن همراه هوشمند اکسپریا XZ2 برای خرید در انگلستان در دسترس نیست اما نسخه‌های سیاه و نقره‌ای آن برای خرید از فروشندگان مختلف موجود هستند. البته این دو تلفن همراه هوشمند برای مدتی به‌صورت آنلاین توسط یکی از فروشندگان بزرگ ایالات‌متحده برای پیش‌فروش به شهروندان و متقاضیان این کشور در دسترس بود اما در حال حاضر خبری از فروش آنلاین این محصول در بازارهای ایالات‌متحده نیست.
با این حال اگرچه سونی اندکی در عرضه این تلفن‌های همراه هوشمند تعلل داشته است اما انتظار می‌رود که این کمپانی خوش‌نام  به‌زودی این دو تلفن‌های همراه هوشمند را برای بازارهای مختلف در سراسر جهان در دسترس قرار بدهد و به‌این‌ترتیب تمامی علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی بتوانند از تلفن همراه هوشمند یاد شده که هم‌اکنون با طراحی جدید و متفاوتی به بازار عرضه شده است بهره‌مند شوند.


مطالعه بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا