اخبار

ایرانسل در اینستاگرام مسابقه عکس برگزار کرد

با انتشار فراخوان یک مسابقه در اینستاگرام

ایرانسل جشن بهار انتظار را در اینستاگرام به تصویر می‌کشد

 irancell-instagram
 
ایرانسل از برگزاری مسابقه عکس و فیلم با موضوع به تصویر کشیدن حال و هوای شهرهای کشور در ایام برپایی جشن میلاد حضرت مهدی (عج)، در رسانه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقه #بهاردرشهرمن با ثبت بیش از ۲۴۰۰ عکس در نوروز۹۴، ایرانسل با انتشار فراخوانی از تمامی کاربران اینستاگرام دعوت کرد تا با انتشار عکس و فیلم‌های ۱۵ثانیه‌ای خود به همراه هشتگ #بهارانتظاردرشهرمن حال و هوای شهرخود در ایام برپایی جشنهای مربوط به ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) را با دیگران به اشتراک گذاشته و در قرعه کشی ۵۰بسته یک گیگابایتی اینترنت همراه شرکت کنند.
 
اینستاگرام مشهورترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و ویدئو مبتنی بر تلفن همراه است.
 
ایرانسل در فراخوان خود برای شرکت در این مسابقه تصریح کرده اگر صفحه اینستاگرام کاربر در حالت “خصوصی” قرار داده شده باشد، امکان مشاهده آثار وی و شرکت در این مسابقه وجود نخواهد داشت و تنها آثاری در مسابقه شرکت داده می شوند که کاملا مطابق با موازین اخلاقی و اسلامی و موضوع مسابقه باشند.
 
بنابر اعلام ایرانسل، عکس ها و فیلم هایی که خارج از بازه زمانی ۹ تا ۱۳ خردادماه سال جاری  ارسال شوند، در این مسابقه شرکت داده نخواهند شد و برندگان قرعه کشی، ۱۷ خرداد از طریق حساب رسمی ایرانسل در اینستاگرام با شناسه Irancell معرفی خواهند شد.
 
در حال حاضر ایرانسل در رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام، کلوب، لنزور، آپارات و توییتر با شناسه irancell و در لینکدین از طریق صفحه http://www.linkedin.com/company/mtnirancell حضور دارد.
 
 
 
/پایان خبر/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا